Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Савицкий, И. В. | ru |
dc.contributor.author | Шпак, В. С. | ru |
dc.contributor.author | Кирилюк, М. Л. | ru |
dc.contributor.author | Величко, В. И. | ru |
dc.contributor.author | Савіцький, І. В. | ua |
dc.contributor.author | Величко, В. І. | ua |
dc.contributor.author | Шпак, В. С. | ua |
dc.contributor.author | Кирилюк, М. Л. | ua |
dc.contributor.author | Savitskiy, I. V. | en |
dc.contributor.author | Velychko, V. I. | en |
dc.contributor.author | Shpak, V. S. | en |
dc.contributor.author | Kyrylyk, M. L. | en |
dc.date.accessioned | 2019-10-30T12:11:26Z | |
dc.date.available | 2019-10-30T12:11:26Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Адаптация основных положений Болонского процесса в системе высшего медицинского образования / И. В. Савицкий, В. С. Шпак, В. И. Величко, М. Л. Кирилюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер. : Медицина. Фармація. – 2011. – Вип. 2. – С. 87–90. | ru |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/5832 | |
dc.description.abstract | Необходима адаптация основных положений Болонского процесса к отечественной системе образования для сохранения имеющихся в этой сфере несомненных достижений. Европейский стиль образования подразумевает, с одной стороны, высокий уровень самосознания студента и, с другой стороны, диктует необходимость изменения отношений между студентом и преподавателем. | ru |
dc.description.abstract | Необхідна адаптація основних положень Болонського процесу з позицій вітчизняної системи освіти для збереження існуючих у цій сфері безперечних досягнень. Європейський стиль обсвіти зумовлює, з одного боку, високий рівень самосвідомості студента та, з іншого боку, диктує необхідність зміни відношень між студентом та викладачем. | uk_UA |
dc.description.abstract | Adaptation of substantive provisions of Bolonsky process to a domestic education system is necessary for conservation of doubtless achievements available in this sphere. The European style of formation means, on the one hand, high level of consciousness of the student and, on the other hand, dictates necessity of change of relations between the student and the teacher. | en |
dc.language.iso | ru | en |
dc.subject | Болонский процесс | ru |
dc.subject | отечественное образование | ru |
dc.subject | Болонський процес | ru |
dc.subject | вітчизняна освіта | uk_UA |
dc.subject | Bolonsky process | en |
dc.subject | domestic education | en |
dc.title | Адаптация основных положений Болонского процесса в системе высшего медицинского образования | ru |
dc.title.alternative | Адаптація основних положеній Болонського процесу в системі вищої медичної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Adaptation of substantive provisions of bolonsky process in system of the higher medical education | en |
dc.type | Article | en |