Збагачення словникового запасу учнів гімназії науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Копіца, Євгенія Петрівна ua_UA
dc.contributor.author Kopitsa, Ye. P. en
dc.contributor.author Копица, Е. П. ru
dc.date.accessioned 2017-08-22T10:06:07Z
dc.date.available 2017-08-22T10:06:07Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Копіца, Євгенія Петрівна. Збагачення словникового запасу учнів гімназії науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Є. П. Копіца ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. - О. : [б. и.], 2006. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/572
dc.description.abstract Дисертацію присвячено вивченню рівнів розвитку словникового запасуучнів гімназії (медичні класи) науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі (українська мова, українська література, біологія, основи латинської мови з медичною термінологією). Досліджено особливості засвоєння учнями гімназії наукової навчально-термінологічної лексики на міжпредметній основі (лінгвістичної, літературознавчої, біологічної, медичної); визначено критерії і показники, охарактеризовано ступені і рівні засвоєння учнями гімназії наукової навчально-термінологічної лексики на міжпредметній основі; визначено педагогічні умови засвоєння учнями наукової навчально-термінологічної лексики; розроблено лінгводидактичну модель збагачення словникового запасу учнів науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі, що обіймала чотири етапи: пропедевтичний, когнітивно-збагачувальний, репродуктивнотворчий та оцінно-регулятивний. uk_UA
dc.description.abstract The dissertation is devoted to studying of levels of vocabulary development of the pupils of gymnasium (medical classes) with the help of scientific terminology based on intersubject connections (Ukrainian language and literature, biology, Latin language with medical terminology). The research included peculiarities of learning by the students of gymnasia of thevocabulary based on scientific terminology, characterized steps and levels of mastering by the pupils of educational terminological lexicon. The work presents linguadidactive model aimed to enrich the pupils’ vocabulary with the scientific terminology. The model consists of stages: propaedeutic, cognitive-enriching, reproductive-creative, evaluative-regulative. en
dc.description.abstract Диссертация посвящена изучению уровней развития словарного запаса учеников гимназии (медицинские классы) научной учебнотерминологической лексикой на межпредметной основе (украинский язык,украинская литература, биология, основы латинского языка с медицинской терминологией). В исследовании под термином мы понимаем слово, словосочетание или аббревиатуру, что означает научное понятие; это речевая единица, которая репрезентирует идеализированный объект, входит в систему понятий определенной области, утвердилась в этой области и функционирует в определенной научной терминологии. Термин и терминосистема настолько взаимосвязаны, что друг без друга не существуют: нельзя представить терминосистему, которая состоит из одного термина, так как нельзя определить какой-то термин, не обращаясь к характеру и типологии всех понятийных связей, которые он приобретает именно в терминосистеме. ru
dc.subject наукова навчально-термінологічна лексика uk_UA
dc.subject міжпредметна основа uk_UA
dc.subject міждисциплінарний підхід uk_UA
dc.subject термін uk_UA
dc.subject термінологія uk_UA
dc.subject словниковий запас uk_UA
dc.subject учні гімназії uk_UA
dc.subject scientific terminology en
dc.subject intersubject basis en
dc.subject interdisciplinarry approach en
dc.subject the term en
dc.subject terminology en
dc.subject pupils of gymnasia en
dc.subject vocabulary, en
dc.subject научная учебно-терминологическая лексика ru
dc.subject межпредметная основа ru
dc.subject междисциплинарный подход ru
dc.subject термин ru
dc.subject терминология ru
dc.subject словарный запас ru
dc.subject ученики гимназии ru
dc.title Збагачення словникового запасу учнів гімназії науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук uk_UA
dc.title.alternative Enrichment of the pupils’ vocabulary with the scientific-terminology lexics on the intersubject basis en
dc.title.alternative Обогащение словарного запаса учеников гимназии научной учебно-терминологической лексикой на межпредметной основе ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу