Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування вмінь англомовного ділового спілкування у майбутніх лікарів, що розуміються як здатність майбутніх лікарів виконувати професійно-мовленнєві дії англійською мовою відповідно до мети й ситуації спілкування, а саме: озвучувати встановлений діагноз, пояснювати процес проведення діагностичних процедур, проводити консультації з хворими та їх родичами, надавати рекомендації, накази, розпорядження стосовно лікування, виступати з професійними доповідями на конференціях; визначено психолінгвістичні засади їх формування; проаналізовано методи навчання англомовного ділового спілкування у майбутніх лікарів у педагогічній теорії та практиці, виявлено їх переваги та недоліки; класифіковано вміння англомовного ділового спілкування майбутніх лікарів та спроектовано лінгводидактичну модель їхньої реалізації; розроблено відповідну систему вправ, укладено методичні рекомендації щодо їх
застосування.
The thesis deals with the issue of developing future doctors’ Business English communicative skills which are defined as future doctors’ ability to perform professionallyoriented speech activities in English according to the purpose and situation of speaking, namely: to voice the diagnosis, comment on the process of carrying out diagnostic procedures, consult patients and communicate with their relatives, give recommendations, orders, instructions due to the treatment, make a professional report at the conference.
Диссертационное исследование посвящено проблеме формирования умений англоязычного делового общения у будущих врачей. На основе анализа научной литературы определены теоретические предпосылки обучения англоязычному деловому общению будущих врачей, дано определение понятия «умения англоязычного делового общения будущих врачей», которое понимаем как способность будущих врачей выполнять профессионально-речевые действия на английском языке в соответствии с целью и ситуацией общения