Abstract:
Зміни, що відбуваються в соціальному, економічному та політичному житті України, неминуче впливають на галузь медичної освіти. Останнім часом багато дискутується тема вдосконалення та оптимізації навчання студентів-медиків з акцентом на підготовці майбутніх висококваліфікованих фахівців для різних галузей медицини принципи реформи медичної освіти в Україні полягають у забезпеченні релевантного середовища навчання медичних фахівців, побудові змісту освіти з урахуванням національних пріоритетів у медицині, перенесенні акцентів на попередження захворювань, стимулюванні здорового способу життя, забезпеченні активного навчання протягом усього життя і, нарешті, досягнені професійної компетентності як мети вищої медичної освіти. Рівень здобуття знань у вищому навчальному закладі, якість підготовки фахівців, на наш погляд, нерозривно пов’язані з настановою особистості на необхідність їх активно засвоювати як на семінарських (практичних) заняттях, так і шляхом самостійної роботи. У цьому аспекті особливо важливим є розвиток позитивної мотивації до навчання, усвідомлення психофізіологічних та соціальних настанов на досягнення мети навчання.