Реклама як поле артикуляції архетипу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кокоріна, Ю. Є. ua
dc.contributor.author Псарюк, С. П. ua
dc.contributor.author Kokorina, Y. E. en
dc.contributor.author Psaryuk, S. P. en
dc.date.accessioned 2019-07-22T10:25:04Z
dc.date.available 2019-07-22T10:25:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кокоріна Ю. Є. Реклама як поле артикуляції архетипу / Ю. Є. Кокоріна, С. П. Псарюк // Scitechnology. – 2018. – № 9. – С. 42–45. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/5357
dc.description.abstract На сьогоднішній день реклама стала невід’ємною частиною життя кожної людини, вона оточує людину на кожному кроці. Рекламних повідомлень настільки велика кількість, що свідомо їх людина майже не помічає, проте несвідомо людиною ця інформація читається. Архетип виступає в ролі недостаючої ланки в ланцюзі між рекламою і продажем. Реклама стає носієм певного символічного змісту, реалізуючись в особливому роді знаків – символів, які не просто зображують деякий об'єкт, але і несуть в собі додатковий сенс: виражають загальні ідеї і поняття, пов'язані з тлумаченням і позиціонуванням цього об'єкта. uk_UA
dc.description.abstract Today, advertising has become an integral part of person's life, it surrounds a person at every step. Advertising messages are so large, the person consciously almost does not notice them, but unconsciously this information is read by a person The archetype acts as the missing links in the chain between advertising and selling. Advertising becomes a carrier of a particular symbolic meaning realizuyuchys a special kind of characters - characters who not only represent an object, but carry extra meaning: expressing general ideas and concepts related to the interpretation and positioning of this object. en
dc.language.iso uk en
dc.subject архетип uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject колективне несвідоме uk_UA
dc.subject Самість uk_UA
dc.subject Тінь uk_UA
dc.subject Герой uk_UA
dc.subject символ uk_UA
dc.subject неотип uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject archetype en
dc.subject advertising en
dc.subject collective unconscious en
dc.subject self en
dc.subject shadow en
dc.subject hero en
dc.subject symbol en
dc.subject neotype en
dc.subject marketing en
dc.subject brand en
dc.title Реклама як поле артикуляції архетипу uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу