У статті проаналізовано вплив Булонської системи та
результати впровадження кредитно - модульної системи
організації навчального процесу на якість освіти у вищих
медичних навчальних закладах України. Запропоновано новий
підхід до навчального процесу на кафедрі анатомії людини, який
спонукає до підвищення професійних і кваліфікаційних навичок
викладачів - стажерів.
An influence of the Bologna system and the results of the introduction of credit - modular system to the quality of education in higher medical educational institutions of
Ukraine are analyzed in the article. The approach to the new
educational process at the Department of Human Anatomy that
leads to increased professional and qualifications skills of first
year trainee teacher.
В статье проанализировано влияние Болонской
системы и результаты внедрения кредитно-модульной
системы организации учебного процесса на качество образования в высших медицинских учебных заведениях Украины.
Предложен новый подход к учебному процессу на кафедре
анатомии человека, который побуждает к повышению
профессиональных и квалификационных навыков преподавателей - стажеров.