Оптимізація підготовки випускників медичних університетів до складання інтегрованого державного ліцензійного іспиту "Крок-2" з хірургічних хвороб

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грубнік, В. В. ua
dc.contributor.author Кошель, Ю. М. ua
dc.contributor.author Ткаченко, О. І. ua
dc.contributor.author Міщенко, В. В. ua
dc.contributor.author Койчев, Є. А. ua
dc.contributor.author Grubnik, V. V. en
dc.contributor.author Koshel, Y. M. en
dc.contributor.author Tkachenko, O. I. en
dc.contributor.author Mishenko, V. V. en
dc.contributor.author Грубник, В. В. ru
dc.contributor.author Кошель, Ю. М. ru
dc.contributor.author Ткаченко, А. И. ru
dc.contributor.author Мищенко, В. В. ru
dc.date.accessioned 2019-05-16T11:24:05Z
dc.date.available 2019-05-16T11:24:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Оптимізація підготовки випускників медичних університетів до складання інтегрованого державного ліцензійного іспиту "Крок-2" з хірургічних хвороб / В. В. Грубник, Ю. М. Кошель, О. І. Ткаченко, В. В. Міщенко // Професійна освіта: проблеми і перспективи. – 2017. – Вип. 12. – С. 68–71. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/5156
dc.description.abstract Ліцензійні інтегровані іспити як форма незалежного оцінювання рівня професійної компетентності студентів проводяться Державною організацією «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямків підготовки «Медицина» при Міністерстві охорони здоров’я України напередодні практично-орієнтованого державного іспиту. Складовою частиною державної атестації випускників і є тестовий екзамен «Крок-2», який визначає мінімальний рівень професіональної компетентності, необхідний для присвоєння кваліфікації спеціаліста. Студенти, які одержали оцінку «не склав» на тестовому екзамені «Крок-2», можуть повтoрно його скласти один раз не раніше, ніж через рік протягом трьох років. Студенти, які тричі отримали оцінку «не склав» під час складання та двох перескладань ліцензійного іспиту, відраховуються з університету. Студент, який не склав стандартизований тестовий державний іспит «Крок-2» під час повторного перескладання, не допускається до подальших його перескладань без проходження повторного навчання на випускному курсі. У статті запропонована методика проведення пілотного тестового екзамену «Крок-2», що дозволяє виявити групи ризика серед студентів для проведення додаткової роботи серед випускників медичних університетів. Проаналізовано результати пілотного «Крок-2» з хірургії за 4 роки серед 1173 студентів 6 курсу. Отримали залік 846 студентів, що здолали бар’єр у 60,5% правильних відповідей; не отримали залік 227 студентів, що склало 19,65%. Проведена додаткова робота – консультації з тестового екзамену «Крок-2», проведення повторного пілотного тестового екзамену «Крок-2» індивідуальна робота зі студентами групи ризику, розміщення бази завдань тестового контроля на сайті кафедри, що позитивно позначилося на результатах ліцензійного інтегрованого іспиту з «Крок-2»; відсоток незадовільних оцінок знизився до 0,61%. Також в статті запропоновано нову методику перевірок завдань даного тестового екзамену за допомогою спеціальних шаблонів, що скоротило час перевірки 90 завдань до 3–4 хвилини. uk_UA
dc.description.abstract Licensing integrated exams as a form of independent assessment of the level of professional competence of students is conducted by the State organization “Testing center of the professional competence of a specialist of higher education of direction of preparation “Medicine”″, the Ministry of health of Ukraine on the eve of practically oriented state exam. A part of the state certifcation of graduates is exam test “KROK-2”, which determines the minimum level of professional competence required for qualifcation of a specialist. The students, who receive a rating of “fail” on the test examination “KROK-2” can take it once again, but not sooner than a year for three years. The students, who received throughout three years a mark of “fail” during the test and two retests of a licensing exam, they are expelled from the University. The student, who did not pass a standardized state exam “KROK-2” during the re-mulligans, he is not permitted to take further resit without re-transmission of learning in the graduating class. In the article is proposed the methodology of the pilot “KROK-2”, that allows to identify the group of risk among the students for realisation additional work among the graduates of medical universities. We conducted the analysis of the results of the pilot “KROK-2” in surgery for 4 years among 1173 6th year students. Was counted 846 students, who overcame the barrier of 60.5% of correct answers; was does not counted 227 students, that composed 19.35%. Were realised the additional work with the students in the risk group – weekly consultations, performing the re-pilot “KROK-2”, using of the electronic database of test items on the department website, individual work with each student, which positively affected on the results of the licensed integrated examination “KROK-2”, the percentage of unsatisfactory grades has decreased to 0.61%. Also in the article were proposed a new method of verifcation tasks “KROK-2” with the help of special templates that reduced the time check of 90 test tasks to 3–4 minutes. en
dc.description.abstract Лицензионные интегрированные экзамены как форма независимого оценивания уровня профессиональной компетентности студентов проводится Государственной организацией «Центр тестирования профессиональной компетентности специалиста высшего образования направления подготовки «Медицина» при Министерстве здравоохранения Украины накануне практически ориентированного государственного экзамена. Составной частью государственной аттестации выпускников является тестовый экзамен «Крок-2», который определяет минимальный уровень профессиональной компетентности, необходимый для присвоения квалификации специалиста. Студенты, получившие оценку «не сдал» на тестовом экзамене «Крок-2» могут сдать его повторно один раз не раньше, чем через год на протяжении трех лет. Студенты, получившие в течение трех лет оценку «не сдал» во время экзамена и двух пересдач лицензионного экзамена, отчисляются из университета. Студент, не сдавший стандартизованный государственный экзамен «Крок-2» во время повторных пересдач, не допускается к дальнейшим пересдачам без прохождения повторного обучения на выпускном курсе. В статье предложена методика проведения пилотного тестового екзамена «Крок-2», что позволяет выявить группу риска среди студентов для проведения дополнительной работы среди выпускников медицинских университетов. Проведен анализ результатов пилотного тестового екзамена «Крок-2» по хирургии за 4 года среди 1173 студентов 6 курса. Получили зачеты 846 студентов, преодолевшие барьер в 60,5% правильных ответов; зачеты не сдали 227 студентов, что составило 19,35%. Со студентами группы риска проведена дополнительная работа: еженедельные консультации, проведение повторных пилотных тестових екзаменов «Крок-2», использование электронной базы тестовых заданий на сайте кафедры, индивидуальная работа с каждым студентом, что позитивно сказалось на результатах лицензионного интегрированного экзамена «Крок-2», процент неудовлетворительных оценок снизился до 0,61%. Также в статье предложена новая методика проверки заданий «Крок-2» при помощи специальных шаблонов, что сократило время проверки 90 задач до 3–4 минут. ru
dc.language.iso uk en
dc.subject якість фахової підготовки лікарів uk_UA
dc.subject ліцензійний іспит «Крок-2» uk_UA
dc.subject методика проведення пілотного тестового екзамену «Крок-2» uk_UA
dc.subject групи ризику uk_UA
dc.subject шляхи поліпшення результатів ліцензованого інтегрованого іспиту uk_UA
dc.subject використання шаблонів для перевірки завдань uk_UA
dc.subject Quality of professional training of physicians en
dc.subject licensed integrated examination “KROK-2” en
dc.subject the methodology of the pilot “KROK-2” en
dc.subject the group of risks en
dc.subject the ways of improving the results of an integrated licensing examination en
dc.subject using templates for task validation en
dc.subject качество профессиональной подготовки врачей ru
dc.subject лицензионный интегрированный экзамен «Крок-2» ru
dc.subject методика проведения пилотного тестового екзамена «Крок-2» ru
dc.subject группы риска ru
dc.subject пути улучшения результатов лицензионного интегрированного экзамена ru
dc.subject использование шаблонов для проверки задач ru
dc.title Оптимізація підготовки випускників медичних університетів до складання інтегрованого державного ліцензійного іспиту "Крок-2" з хірургічних хвороб uk_UA
dc.title.alternative Optimization for the training of medical graduates for integrated govermental medical licesnsing examnation in surgery «Krok-2» en
dc.title.alternative Оптимизация подготовки выпускников медицинских университетов к сдаче интегрированного государственного лицензионного экзамена «Крок-2» по хирургическим болезням ru
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу