Про взаємовідносини вимогам стандарту ISO 9001 : 2008 і аудиту системи управління якістю освітнього процесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бажора, Ю. І. ua
dc.contributor.author Бірюков, В. С. ua
dc.contributor.author Bazhora, Yu. I. en
dc.contributor.author Biryukov, V. S. en
dc.date.accessioned 2019-04-01T12:08:20Z
dc.date.available 2019-04-01T12:08:20Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бажора Ю. І. Про взаємовідносини вимогам стандарту ISO 9001 : 2008 і аудиту системи управління якістю освітнього процесу / Ю. І. Бажора, В. С. Бірюков // Реалізація закону України «Про вищу освіту» у вищій медичній та фармацевтичній освіті України» (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : Всеукраїнська навч.-наук. конф., 21–22 травня 2015 р. : матер. – Тернопіль : Укрмедкнига. – 2015. – С. 73–75. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4897
dc.description.abstract Ця стаття присвячена аналізу вимог, що пред'являються до аудиту систем управління якістю освітніх процесів у ВНЗ. Впровадження подібної інноваційної, апробованої міжнародним досвідом, моделі в діяльність будь-якої організації забезпечує її конкурентні переваги і суттєво підвищує шанси на успіх в сфері діяльності цієї установи. З появою нової версії стандарту ISO 9001 : 2015 для вищих навчальних закладів відкриваються нові конкурентні можливості в підвищенні якості освітніх послуг та вибудовуванні своєї діяльності на індустріальному процесний підхід. Обов'язковою вимогою стандарту є створення в кожному ВНЗ спеціалізованої системи управління якістю (далі – СУЯ) для організації, моніторингу, оцінки та корекції освітнього процесу щодо досягненя поставлених цілей. Невід'ємною частиною цієї системи виступає спеціальна процедура – аудит. Використовуючи методи контент-аналізу, ризик-менеджменту, структурно-логічного, процесного і системного підходів, автори приходять до висновку про необхідність спеціальної підготовки адиторів СУЯ для зменшення ризиків, при проведенні аудитів, здатних завдати необґрунтоване зниження іміджу аудируємої організації. uk_UA
dc.description.abstract This article analyzes the requirements for audit quality management systems of educational processes in universities. The introduction of such an innovative, proven international experience, the model in the activities of any organization provides its competitive advantafe and significantly increases the chances of success in the field of institution'activity. With the new version standart ISO 9001 : 2015 for higher education opens up new competitive opportunities to improve the quality of educational services and building up its activities in the industrial process approach. A requirement of the standard is to create in each university specialized quality management system (QMS) for organizing, monitoring, evaluation and correction of the educational process to achieve their goals. An integral part of this system is a special procedure – audit. Using the techniques of content-analysis, risk management, structural logic, process and system approaches, the authors come to the conclusion that special training auditors QMS to reduce the risks during the audits that could cause unreasonable reduction in image audited. en
dc.language.iso uk en
dc.subject аудит систем управління якістю uk_UA
dc.subject освітні процеси uk_UA
dc.subject метод контент-аналізу uk_UA
dc.subject ризик-менеджмент uk_UA
dc.title Про взаємовідносини вимогам стандарту ISO 9001 : 2008 і аудиту системи управління якістю освітнього процесу uk_UA
dc.title.alternative About the relationship between the requirements of standard ISO 9001 : 2008 and audit quality management system of educational process en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу