dc.contributor.author |
Бажора, Ю. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Гончарук, Л. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Гончарук, С. Ф. |
ua |
dc.contributor.author |
Bazhora, Yu. I. |
en |
dc.contributor.author |
Goncharuk, L. V. |
en |
dc.contributor.author |
Goncharuk, S. F. |
en |
dc.date.accessioned |
2019-03-28T10:56:22Z |
|
dc.date.available |
2019-03-28T10:56:22Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Бажора Ю. І. Схожість та розбіжність думки студентів-стоматологів першого і випускного курсів щодо чинників, які ускладнюють навчальний процес / Ю. І. Бажора, Л. В. Гончарук, С. Ф. Гончарук // Управління якістю підготовки фахівців. Ч. 2 : XXI міжнар. наук.-метод. конф., 21–22 квітня 2016 р. : матер. – Одеса. – 2016. – 10–11. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4875 |
|
dc.description.abstract |
Вдосконалення української освіти передбачає впровадження в навчальний процес новітніх технологій, узгодженість навчальних планів і програм, стимуляцію студентів до навчання та активну співпрацю викладача і студента. Однак, при цьому необхідно враховувати думку студентів щодо чинників, які ускладнюють навчальний процес. Особливо важливо це в умовах, коли реформування системи вищої освіти в Україні відбувається в тлі несприятливої соціально-економічної ситуації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
студенти-стоматологи |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний процес |
uk_UA |
dc.subject |
випускний курс |
uk_UA |
dc.subject |
новітні технології |
uk_UA |
dc.title |
Схожість та розбіжність думки студентів-стоматологів першого і випускного курсів щодо чинників, які ускладнюють навчальний процес |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |