Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бажора, Ю. І. | ua |
dc.contributor.author | Кириченко, Л. Г. | ua |
dc.contributor.author | Пашолок, С. П. | ua |
dc.contributor.author | Чеснокова, М. М. | ua |
dc.contributor.author | Bazhora, Yu. I. | en |
dc.contributor.author | Kyrychenko, L. G. | en |
dc.contributor.author | Pasholok, S. P. | en |
dc.contributor.author | Chesnokova, M. M. | en |
dc.date.accessioned | 2019-03-06T09:28:13Z | |
dc.date.available | 2019-03-06T09:28:13Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Індивідуальний навчальний посібник як варіант оптимізації самостійної роботи студентів і стандартизації в оцінці їх знань / Ю. І. Бажора, Л. Г. Кириченко, С. П. Пашолок, М. М. Чеснокова // Впровадження засад Болонської системи освіти: український і зарубіжний досвід : Всеукр. навч.-наук. конф., 14–15 травня 2007 р.: матер. – Тернопіль : Вид-во «Укрмедкнига», 2007. – С. 108–110. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4761 | |
dc.description.abstract | Для успішного впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП) у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах (ВМ(Ф)НЗ) України необхідно вирішити декілька важливих проблем. Деякі з них значною мірою залежать від колективів кафедр. До таких проблем належить, зокрема, створення новітнього методичного забезпечення навчальної дисципліни, що вивчається. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | індивідуальний навчальний посібник | uk_UA |
dc.subject | кредитно-модульна система | uk_UA |
dc.subject | книга-зошит | uk_UA |
dc.subject | орієнтовна карта | uk_UA |
dc.title | Індивідуальний навчальний посібник як варіант оптимізації самостійної роботи студентів і стандартизації в оцінці їх знань | uk_UA |
dc.type | Article | en |