Індивідуальний навчальний посібник як варіант оптимізації самостійної роботи студентів і стандартизації в оцінці їх знань

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бажора, Ю. І. ua
dc.contributor.author Кириченко, Л. Г. ua
dc.contributor.author Пашолок, С. П. ua
dc.contributor.author Чеснокова, М. М. ua
dc.contributor.author Bazhora, Yu. I. en
dc.contributor.author Kyrychenko, L. G. en
dc.contributor.author Pasholok, S. P. en
dc.contributor.author Chesnokova, M. M. en
dc.date.accessioned 2019-03-06T09:28:13Z
dc.date.available 2019-03-06T09:28:13Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Індивідуальний навчальний посібник як варіант оптимізації самостійної роботи студентів і стандартизації в оцінці їх знань / Ю. І. Бажора, Л. Г. Кириченко, С. П. Пашолок, М. М. Чеснокова // Впровадження засад Болонської системи освіти: український і зарубіжний досвід : Всеукр. навч.-наук. конф., 14–15 травня 2007 р.: матер. – Тернопіль : Вид-во «Укрмедкнига», 2007. – С. 108–110. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4761
dc.description.abstract Для успішного впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП) у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах (ВМ(Ф)НЗ) України необхідно вирішити декілька важливих проблем. Деякі з них значною мірою залежать від колективів кафедр. До таких проблем належить, зокрема, створення новітнього методичного забезпечення навчальної дисципліни, що вивчається. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject індивідуальний навчальний посібник uk_UA
dc.subject кредитно-модульна система uk_UA
dc.subject книга-зошит uk_UA
dc.subject орієнтовна карта uk_UA
dc.title Індивідуальний навчальний посібник як варіант оптимізації самостійної роботи студентів і стандартизації в оцінці їх знань uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу