dc.contributor.author |
Бажора, Ю. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Кириченко, Л. Г. |
ua |
dc.contributor.author |
Пашолок, С. П. |
ua |
dc.contributor.author |
Чеснокова, М. М. |
ua |
dc.contributor.author |
Bazhora, Yu. I. |
en |
dc.contributor.author |
Kyrychenko, L. G. |
en |
dc.contributor.author |
Pasholok, S. P. |
en |
dc.contributor.author |
Chesnokova, M. M. |
en |
dc.date.accessioned |
2019-03-06T09:28:13Z |
|
dc.date.available |
2019-03-06T09:28:13Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Індивідуальний навчальний посібник як варіант оптимізації самостійної роботи студентів і стандартизації в оцінці їх знань / Ю. І. Бажора, Л. Г. Кириченко, С. П. Пашолок, М. М. Чеснокова // Впровадження засад Болонської системи освіти: український і зарубіжний досвід : Всеукр. навч.-наук. конф., 14–15 травня 2007 р.: матер. – Тернопіль : Вид-во «Укрмедкнига», 2007. – С. 108–110. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4761 |
|
dc.description.abstract |
Для успішного впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП) у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах (ВМ(Ф)НЗ) України необхідно вирішити декілька важливих проблем. Деякі з них значною мірою залежать від колективів кафедр. До таких проблем належить, зокрема, створення новітнього методичного забезпечення навчальної дисципліни, що вивчається. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
індивідуальний навчальний посібник |
uk_UA |
dc.subject |
кредитно-модульна система |
uk_UA |
dc.subject |
книга-зошит |
uk_UA |
dc.subject |
орієнтовна карта |
uk_UA |
dc.title |
Індивідуальний навчальний посібник як варіант оптимізації самостійної роботи студентів і стандартизації в оцінці їх знань |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |