Педагогічні інновації при викладанні медичної генетики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пішак, В. П. ua
dc.contributor.author Бажора, Ю. І. ua
dc.date.accessioned 2019-03-01T11:20:42Z
dc.date.available 2019-03-01T11:20:42Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Пішак В. П. Педагогічні інновації при викладанні медичної генетики / В. П. Пішак, Ю. І. Бажора // Актульні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології (присвячена 70-річчю БДМУ) : Навчально-метод. конф., 23 квітня 2014 р. : матер. – Чернівці, 2014. – С. 343–344. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4737
dc.description.abstract Професія лікаря передбачає широку обізнаність в різних галузях, що зобов'язує постійно поповнювати та вдосконалювати знання. Особливе місце і роль у цьому займає медична генетика. Останнім часом генетичним чинникам приділяють прискіпливу увагу. Вони спричиняють чималу кількість спадкових захворювань, їх участь забезпечує перебіг мультифакторних хвороб, вони впливають на інфекційні процеси. Важливого значення надають місцерозташуванню поліморфізму, мутаціям в екзонах, функціям білкових продуктів. Все це вимагає глибоких знань загальнобіологічних та генетичних закономірностей, що можливо за умов впровадження педагогічних інновацій у навчальний процес, розробки нових форм оптимального та конструктивного навчання, експертних навчальних систем (О. И. Шушляпин, 2006). Ефективними визначені такі педагогічні технології, як рольові та міграційні ігри, моделювання, аналіз складних генетичних випадків, навчання шляхом виконання дослідницьких робіт. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject педагогічні інновації uk_UA
dc.subject медична генетика uk_UA
dc.subject моделювання uk_UA
dc.subject дистанційні технології uk_UA
dc.title Педагогічні інновації при викладанні медичної генетики uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу