Abstract:
Професія лікаря передбачає широку обізнаність в різних галузях, що зобов'язує постійно поповнювати та вдосконалювати знання. Особливе місце і роль у цьому займає медична генетика. Останнім часом генетичним чинникам приділяють прискіпливу увагу. Вони спричиняють чималу кількість спадкових захворювань, їх участь забезпечує перебіг мультифакторних хвороб, вони впливають на інфекційні процеси. Важливого значення надають місцерозташуванню поліморфізму, мутаціям в екзонах, функціям білкових продуктів. Все це вимагає глибоких знань загальнобіологічних та генетичних закономірностей, що можливо за умов впровадження педагогічних інновацій у навчальний процес, розробки нових форм оптимального та конструктивного навчання, експертних навчальних систем (О. И. Шушляпин, 2006). Ефективними визначені такі педагогічні технології, як рольові та міграційні ігри, моделювання, аналіз складних генетичних випадків, навчання шляхом виконання дослідницьких робіт.