Ранжування чинників, які негативно впливають на успішність (результати анкетування студентів)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кресюн, В. Й. ua
dc.contributor.author Бажора, Ю. І. ua
dc.contributor.author Гончарук, С. Ф. ua
dc.contributor.author Гончарук, Л. В. ua
dc.date.accessioned 2019-03-01T10:00:10Z
dc.date.available 2019-03-01T10:00:10Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Ранжування чинників, які негативно впливають на успішність (результати анкетування студентів) / В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора, С. Ф. Гончарук, Л. В. Гончарук // Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі: X ювілейна Всеукр.навчально-наук. конф., 18–19 квітня 2013 р. : матер. – Тернопіль, 2013. – Ч. 1. – С. 136–137. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4736
dc.description.abstract Вдосконалення української медичної освіти передбачає впровадження в навчальний процес новітніх технологій, узгодженість навчальних планів і програм, стимуляцію студентів до навчання та активну співпрацю викладача і студента. Однак, при цьому важливо враховувати думку студентів щодо чинників, які негативно впливають на успішність та перебіг навчання. Методом анонімного анкетування було проведено опитування студентів Одеського національного медичного університету – в перші 1–2 тижня навчання першого курсу (192 осіб) і перед державними іспитами випускного курсу медичних факультетів (190 осіб) (вибірка випадкова гніздова, репрезентативна за віком і статтю, помилка вибірки становить не більше 3,5%). Оцінка результатів опитування проводилась шляхом ранжування впливу 12 чинників (брак часу; матеріальне становище; незадовільні житлові умови; відсутність інтересу до навчання; упереджене ставлення викладача; поганий “мікроклімат” в групі; байдужість викладача до навчального процесу; погане матеріальне забезпечення навчального процесу; нерівність студентів у навчальному процесі; недостатня кваліфікація викладача; погана організація навчального процесу; занадто великий об’єм навчального матеріалу) за пріоритетністю (з першого по дванадцяте місце) на основі розрахунку середнього балу. Бали нараховувалися в залежності від місця кожного чинника в структурі ранжирування: 1 місце – 12 балів, 2 місце – 11 балів, ... останнє місце – 1 бал. Визначали місце чинника у ранжуванні, середній бал та відсоток першого місця. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject анонімне анкетування uk_UA
dc.subject ранжування uk_UA
dc.subject новітні технології uk_UA
dc.subject навчальний матеріал uk_UA
dc.title Ранжування чинників, які негативно впливають на успішність (результати анкетування студентів) uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу