Досвід впровадження симуляційного навчання і універсального підходу до оцінки, розпізнавання та стабілізації станів, що загрожують життю дитини

Show simple item record

dc.contributor.author Старець, О. О. ua
dc.contributor.author Котова, Н. В. ua
dc.contributor.author Лосєва, К. О. ua
dc.contributor.author Федоренко, О. В. ua
dc.contributor.author Starets, O. O. en
dc.contributor.author Kotova, N. V. en
dc.contributor.author Loseva, K. O. en
dc.contributor.author Fedorenko, O. V. en
dc.contributor.author Старец, Е. А. ru
dc.contributor.author Котова, Н. В. ru
dc.contributor.author Лосева, Е. А. ru
dc.contributor.author Федоренко, О. В. ru
dc.date.accessioned 2019-02-05T09:35:09Z
dc.date.available 2019-02-05T09:35:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Досвід впровадження симуляційного навчання і універсального підходу до оцінки, розпізнавання та стабілізації станів, що загрожують життю дитини / О. О. Старець, Н. В. Котова, К. О. Лосєва, О. В. Федоренко // Клінічна анестезіологія та інтенсивна терапія. – 2018. – № 1. – С. 93–102. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4578
dc.description.abstract Аналіз звернень до відділень невідкладної допомоги США у 2008–2014 рр. показав, що тяжкі стани, які загрожують життю дитини віком до 18 років, спостерігаються у 1721–2020 випадках на 1 млн дитячого населення на рік. Найбільш поширеними тяжкими станами є серйозні захворювання органів дихання і ЦНС та септицемія. Анафілаксія була зареєстрована у 101–249 випадках на 1 млн дитячого населення на рік. За період з 2008 по 2014 рр. відмічалося вірогідне збільшення частоти захворювань, що загрожують життю дитини, а випадки анафілаксії збільшилися на 147 %. При цьому було доведено: якщо тяжкий стан призвів до зупинки серця, виживають за межами лікувальних закладів тільки 4–13 % дітей, а в госпітальних умовах – 27 %. Отже, надзвичайно важливо, щоб усі лікарі, які надають допомогу дітям, володіли навичками екстреної та невідкладної допомоги, що запобігають зупинці дихання і серцевої діяльності, а також уміли проводити серцево-легеневу реанімацію (СЛР). Тому питанням екстреної та невідкладної допомоги дітям у програмі до- та післядипломної медичної освіти необхідно приділяти увагу. uk_UA
dc.description.abstract The purpose of the article is to present the experience of introducing simulation training methods and a universal approach to rapid assessment, recognition and stabilization of life-threatening states in the medical educational process, and to discuss problematic issues. The authors presented the experience of introducing approaches to the assessment, recognition and stabilization of emergency conditions in children using imitation teaching methods. en
dc.description.abstract Цель статьи – представить опыт внедрения в медицинский образовательный процесс симуляционных методов обучения и универсального подхода к быстрой оценке, распознаванию и стабилизации жизнеугрожающих состояний и обсудить проблемные вопросы. Авторами представлен опыт внедрения подходов к оценке, распознаванию и стабилизации неотложных состояний у детей с использованием имитационных методов обучения. ru
dc.language.iso uk en
dc.subject невідкладна допомога дітям uk_UA
dc.subject практичні навики uk_UA
dc.subject симуляційне навчання uk_UA
dc.subject emergency care for children en
dc.subject practical skills en
dc.subject simulation learning en
dc.subject неотложная помощь детям ru
dc.subject практические навыки ru
dc.subject симуляционное обучение ru
dc.title Досвід впровадження симуляційного навчання і універсального підходу до оцінки, розпізнавання та стабілізації станів, що загрожують життю дитини uk_UA
dc.title.alternative Experience of the implementation of simulation learning and a universal approach to assessing, recognizing and stabilizing life-threatening conditions in children en
dc.title.alternative Опыт внедрения симуляционного обучения и универсального подхода к оценке, распознаванию и стабилизации жизнеугрожающих состояний у детей ru
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account