Мета — вивчити особливості, прояви та інформованість школярів щодо проблеми булінгу серед учнів двох середніх загальноосвітніх шкіл м. Одеси. В анонімному опитуванні після одержання інформованої згоди брали участь учні 5–11!х класів двох середніх загальноосвітніх шкіл м. Одеси. Вибірка була випадковою і склала 615 осіб — 283 хлопчики і 332 дівчинки. Проводилось опитування дітей відповідно до анкети, роз! робленої Центром в Трініті коледжі — Дублін (Ірландія). Статистичний аналіз отриманих даних здійснювався з використанням пакетів STATISTICA 7.0 та інтернет!калькулятора SISA (Simple Interactive Statistical Analysis). Значущість різних проявів булінгу в хлопчиків, дівчаток оцінювалась за резуль! татами методу Feature Selection and Variable Filtering модуля інтелектуального аналізу даних (Data mining).
Purpose: to explore the features, appearance and inform scholars about the problem of bullying among pupils of two secondary schools in the city of Odessa. In an anonymous survey after an informed agreement it was attended by pupils of 5–11 classes of two secondary schools in Odessa. The sample was random included 615 persons — 283 boys and 332 girls. There were children according to the questionnaire, developed by the Centre at Trinity College — Dublin (Ireland). The statistical analysis of the data was performed using STATISTICA 7.0 packages and inet!calculation SISA (Simple Interactive Statistical Analysis). The significance of different manifestations of bullying among boys, girls evaluated the results of the Feature Selection and Variable Filtering method — Modul Data mining.
Цель — изучить особенности, проявления и информированность школьников о проблеме буллинга среди учеников двух средних общеобразовательных школ г. Одессы. В анонимном опросе после получения информированного согласия приняли участие ученики 5–11-х классов двух средних общеобразовательных школ г. Одессы. Выборка была случайной и составила 615 лиц — 283 мальчика и 332 девочки. Проводился опрос детей согласно анкете, разработанной Центром в Тринити колледже — Дублин (Ирландия). Статистический анализ полученных данных проводился с использованием пакетов STATISTICA 7.0 и интернет!калькулятора SISA (Simple Interactive Statistical Analysis). Значимость разных проявлений буллинга у мальчиков, девочек оценивалось по результатам метода Feature Selection and Variable Filtering модуля интеллектуального анализа данных (Data mining).