Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сторож, В. В. | ua |
dc.contributor.author | Storozh, V. V. | en |
dc.date.accessioned | 2019-01-10T10:40:27Z | |
dc.date.available | 2019-01-10T10:40:27Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Сторож В. В. Інтеграційний підхід у професійній підготовці майбутніх фахівців соціономічної сфери діяльності / В. В. Сторож // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. – 2017. – Вип. 75(2). – С. 183–186. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4395 | |
dc.description.abstract | У статті проведено аналіз тенденцій розвитку професійної освіти фахівців соціономічної сфери діяльності з урахуванням сучасних вимог. Визначено загальнозначущі принципи підготовки представників соціономічної сфери діяльності на основі інтегрованого підходу. На підставі проведеного аналізу пропонується в основу змісту професійної освіти покласти застосування технологій формування творчої особистості фахівця. | uk_UA |
dc.description.abstract | In article the analysis of tendencies of the development of profession of the faculties of the socionic sphere has been carried out. The universally valid principles of training representatives of the socionic sphere of activity based on the integration approach are determined. On the basis of the conduced analysis, you can be propelled into the basis of professional development of the practice of packing the technology of formulating the creative personality of the person. | en |
dc.description.abstract | В статье преведен анализ тенденций развития профессионального образования специалистов социономической сферы деятельности с учетом современных требований. Определены общезначимые принципы подготовки представителей социономической сферы деятельности на основе интеграционного подхода. На основании проведенного анализа предлагается в основу содержания профессионального подхода. На основании проведенного анализа предлагается в основу содержания профессионального образования положить применение технологий формирования творческой личности специалиста. | ru |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | інтегровані системи | uk_UA |
dc.subject | професійні технології | uk_UA |
dc.subject | соціономічна сфера | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | принципи професійної підготовки | uk_UA |
dc.subject | integrated systems | en |
dc.subject | professional technologies | en |
dc.subject | socionomical sphere | en |
dc.subject | creativity | en |
dc.subject | principles of professional training | en |
dc.subject | интегративные системы | ru |
dc.subject | профессиональные технологии | ru |
dc.subject | социономическая сфера | ru |
dc.subject | креативность | ru |
dc.subject | творчество | ru |
dc.subject | принципы профессиональной подготовки | ru |
dc.title | Інтеграційний підхід у професійній підготовці майбутніх фахівців соціономічної сфери діяльності | uk_UA |
dc.title.alternative | Integration approach in vocational training of future specialists in the socionic sphere of activity | en |
dc.type | Article | en |