В статті розглядається поділ технологій навчання на традиційні та нетрадиційні (інноваційні). Аналізуються види новітніх технологій, які використовуються під час фахової підготовки студентів. Досліджується роль новітніх педагогічних технологій у підготовці студентів до професійної діяльності. Визначаються перспективи та особливості впровадження інноваційних технологій навчання у закладах вищої освіти. Зазначається, що інноваційні педагогічні технологій потребують подальшого детального аналізу та вивчення в комплексній взаємодії.
This article discusses the division of learning technologies in traditional and non-traditional (innovative). The types of technologies, which are used in the course of professional training of students are analysed. The role of innovative pedagogical technologies in the preparation of students for professional work is explored. Perspectives and features of introduction of innovative learning technologies in institutions of higher education are identified. It is noted that innovative pedagogical technologies require further detailed analysis and study of complex interactions.
В статье рассматривается деление технологий обучения на традиционные и нетрадиционные (инновационные). Анализируются виды новых технологий, которые используются во время профессиональной подготовки студентов. Исследуется роль новых педагогических технологий подготовки студентов к профессиональной деятельности. Определяются перспективы и особенности внедрения инновационных технологий обучения в высших учебных заведениях. Отмечается, что инновационные педагогические технологии требуют дальнейшего детального анализа и изучения в комплексном взаимодействии.