Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Холодкова, О. Л. | |
dc.contributor.author | Марасич, А. П. | |
dc.contributor.author | Нескоромна, Н. В. | |
dc.contributor.author | Гудіна, І. Г. | |
dc.contributor.author | Kholodkova, O. L. | |
dc.contributor.author | Marasych, A. P. | |
dc.contributor.author | Neskoromna, N. V. | |
dc.contributor.author | Hudina, I. H. | |
dc.date.accessioned | 2019-01-02T14:18:04Z | |
dc.date.available | 2019-01-02T14:18:04Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини / О. Л. Холодкова, А. П. Марасич, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 128-131. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4340 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано вплив Болонської системи та результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на якість освіти у вищих навчальних закладах України. Запропоновано підхід до навчального процесу на кафедрі анатомії людини, який спонукає до підвищення рівня знань студентів першого року навчання. | uk_UA |
dc.description.abstract | An influence of the Bologna system and the results of the introduction of credit-modular system to the quality of education in higher educational institutions of Ukraine are analyzed in the article. The approach to the educational process at the Department of Human Anatomy that leads to increased knowledge of first year students is suggested. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | Болонська система | uk_UA |
dc.subject | кредитно-модульна система | uk_UA |
dc.subject | організація навчального процессу | uk_UA |
dc.subject | Bologna system | uk_UA |
dc.subject | credit-modular system | uk_UA |
dc.subject | quality of education | uk_UA |
dc.title | Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини | uk_UA |
dc.title.alternative | О. Л. Холодкова, А. П. Марасич, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна | uk_UA |
dc.title.alternative | Bologna process in higher medical education and features of its introduction in a teaching process of human anatomy | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |