Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Холодкова, О. Л.
dc.contributor.author Марасич, А. П.
dc.contributor.author Нескоромна, Н. В.
dc.contributor.author Гудіна, І. Г.
dc.contributor.author Kholodkova, O. L.
dc.contributor.author Marasych, A. P.
dc.contributor.author Neskoromna, N. V.
dc.contributor.author Hudina, I. H.
dc.date.accessioned 2019-01-02T14:18:04Z
dc.date.available 2019-01-02T14:18:04Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини / О. Л. Холодкова, А. П. Марасич, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 128-131. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/4340
dc.description.abstract У статті проаналізовано вплив Болонської системи та результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на якість освіти у вищих навчальних закладах України. Запропоновано підхід до навчального процесу на кафедрі анатомії людини, який спонукає до підвищення рівня знань студентів першого року навчання. uk_UA
dc.description.abstract An influence of the Bologna system and the results of the introduction of credit-modular system to the quality of education in higher educational institutions of Ukraine are analyzed in the article. The approach to the educational process at the Department of Human Anatomy that leads to increased knowledge of first year students is suggested. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject Болонська система uk_UA
dc.subject кредитно-модульна система uk_UA
dc.subject організація навчального процессу uk_UA
dc.subject Bologna system uk_UA
dc.subject credit-modular system uk_UA
dc.subject quality of education uk_UA
dc.title Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини uk_UA
dc.title.alternative О. Л. Холодкова, А. П. Марасич, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна uk_UA
dc.title.alternative Bologna process in higher medical education and features of its introduction in a teaching process of human anatomy uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу