Автори розглядають питання покращання післядипломної
освіти на різних ступенях: під час первинної спеціалізації
(інтернатура), вторинної спеціалізації лікарів, а також на
етапі підвищення кваліфікації на базі університетських
клінік. Запропоновано впровадження нових форм і методів
післядипломної освіти з використанням досвіду країн
Європи, національних досягнень у цій галузі.
Authors discussed questions of improvement of general praction’s
postgraduate education on the several stages: first specialization
(internature), second specialization and improvement qualification on
base of university clinics. It was proposed to inculcate new forms and
methods on all stages of postgraduate education, to use experience of
European countries and own national positive practice.
Авторы рассматривают вопросы совершенствования последипломного образования на разных ступенях: при первичной специализации (интернатура), вторичной специализации врачей, а также
на этапе повышения квалификации на базе университетских клиник. Предложено внедрять новые формы и методы последипломного образования с использованием опыта стран Европы, национальных достижений в этой области.