Ефективність застосування способу навчання гігієні порожнини рота сліпих дітей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шпак, С. В. ua
dc.contributor.author Shpak, S. V. en
dc.contributor.author Шпак, С. В. ru
dc.date.accessioned 2018-10-23T07:48:08Z
dc.date.available 2018-10-23T07:48:08Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Шпак С. В. Ефективність застосування способу навчання гігієні порожнини рота сліпих дітей / С. В. Шпак // Інновації в стоматології. – 2014. – № 4. – С. 138–140. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/3847
dc.description.abstract Метою даного дослідження була оцінка ефективності застосування способу навчання гігієні порожнини рота сліпих дітей та впровадження його в стоматологічну практику, систематизація досвіду роботи з даною категорією пацієнтів та створення за допомогою способу навчання гігієні порожнини рота сліпих дітей мотивацію на якісний раціональний догляд за порожниною рота. Розроблений спосіб навчання гігієні порожнини рота підтвердив ефективність. При цьому відмічалось більш виражене зниження показників гігієнічних індексів, тобто покращення гігієнічного стану порожнини рота ніж у групах порівняння, де застосовували стандартний метод навчання гігієні порожнини рота. uk_UA
dc.description.abstract The purpose of this study was to evaluate the efficacy of the method of learning oral hygiene blind children and its introduction in the dental practice, systematization of experience with this category of patients, and the creation by the method of oral hygiene education of blind children rational motivation for quality oral health care. en
dc.description.abstract Целью данного исследования была оценка эффективности применения способа обучения гигиене полости рта слепых детей и внедрение его в стоматологическую практику, систематизация опыта работы с данной категорией пациентов и создание с помощью способа обучения гигиене полости рта слепых детей мотивацию на качественный рациональный уход за полостью рта. Разработанный способ обучения гигиене полости рта подтвердил эффективность. При этом отмечалось более выраженное снижение показателей гигиенических индексов, то есть улучшение гигиенического состояния полости рта, чем в группах сравнения, где применяли стандартный метод обучения гигиене полости рта. ru
dc.language.iso uk en
dc.subject сліпі діти uk_UA
dc.subject гігієна порожнини рота uk_UA
dc.subject профілактика uk_UA
dc.subject blind children en
dc.subject oral hygiene en
dc.subject prevention en
dc.subject слепые дети ru
dc.subject гигиена полости рта ru
dc.subject профилактика ru
dc.title Ефективність застосування способу навчання гігієні порожнини рота сліпих дітей uk_UA
dc.title.alternative Effectiveness of the method of teaching oral hygiene blind children uk_UA
dc.title.alternative Эффективность применения способа обучения гигиене полости рта слепых детей ru
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу