Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шпак, С. В. | ua |
dc.contributor.author | Shpak, S. V. | en |
dc.contributor.author | Шпак, С. В. | ru |
dc.date.accessioned | 2018-10-23T07:48:08Z | |
dc.date.available | 2018-10-23T07:48:08Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Шпак С. В. Ефективність застосування способу навчання гігієні порожнини рота сліпих дітей / С. В. Шпак // Інновації в стоматології. – 2014. – № 4. – С. 138–140. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/3847 | |
dc.description.abstract | Метою даного дослідження була оцінка ефективності застосування способу навчання гігієні порожнини рота сліпих дітей та впровадження його в стоматологічну практику, систематизація досвіду роботи з даною категорією пацієнтів та створення за допомогою способу навчання гігієні порожнини рота сліпих дітей мотивацію на якісний раціональний догляд за порожниною рота. Розроблений спосіб навчання гігієні порожнини рота підтвердив ефективність. При цьому відмічалось більш виражене зниження показників гігієнічних індексів, тобто покращення гігієнічного стану порожнини рота ніж у групах порівняння, де застосовували стандартний метод навчання гігієні порожнини рота. | uk_UA |
dc.description.abstract | The purpose of this study was to evaluate the efficacy of the method of learning oral hygiene blind children and its introduction in the dental practice, systematization of experience with this category of patients, and the creation by the method of oral hygiene education of blind children rational motivation for quality oral health care. | en |
dc.description.abstract | Целью данного исследования была оценка эффективности применения способа обучения гигиене полости рта слепых детей и внедрение его в стоматологическую практику, систематизация опыта работы с данной категорией пациентов и создание с помощью способа обучения гигиене полости рта слепых детей мотивацию на качественный рациональный уход за полостью рта. Разработанный способ обучения гигиене полости рта подтвердил эффективность. При этом отмечалось более выраженное снижение показателей гигиенических индексов, то есть улучшение гигиенического состояния полости рта, чем в группах сравнения, где применяли стандартный метод обучения гигиене полости рта. | ru |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | сліпі діти | uk_UA |
dc.subject | гігієна порожнини рота | uk_UA |
dc.subject | профілактика | uk_UA |
dc.subject | blind children | en |
dc.subject | oral hygiene | en |
dc.subject | prevention | en |
dc.subject | слепые дети | ru |
dc.subject | гигиена полости рта | ru |
dc.subject | профилактика | ru |
dc.title | Ефективність застосування способу навчання гігієні порожнини рота сліпих дітей | uk_UA |
dc.title.alternative | Effectiveness of the method of teaching oral hygiene blind children | uk_UA |
dc.title.alternative | Эффективность применения способа обучения гигиене полости рта слепых детей | ru |
dc.type | Article | en |