Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Русалкіна, Л. Г. | uk |
dc.contributor.author | Rusalkina, L. | en |
dc.contributor.author | Русалкина, Л. Г. | ru |
dc.date.accessioned | 2018-10-22T12:44:44Z | |
dc.date.available | 2018-10-22T12:44:44Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Русалкіна Л. Г. Структурні елементи формування умінь англомовного ділового спілкування у майбутніх лікарів / Л. Г. Русалкіна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 1. - С. 94-99. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/3843 | |
dc.description.abstract | Розглянуто структуру та організацію навчання англомовного ділового спілкування студентівмедиків. Основну увагу приділено побудові експериментальної моделі формування вмінь англомовного ділового спілкування у майбутніх лікарів. Запропонована модель спрямована на продуктивне оволодіння лексичними і граматичними навичками спілкування, формування комунікативних умінь англомовного ділового спілкування студентів-медиків, має комунікативну спрямованість і професійну зорієнтованість. Встановлено, що вправи відповідають рівню володіння майбутніми лікарями англійською мовою і розташовуються із збільшенням складності завдань. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article is devoted to the structure and organization of medical students’ business English teaching process. The main attention is spared to the problem of creation of the experimental model of future doctors’ business English skills formation. The suggested model is aimed at productive mastering of lexical and grammar communicative skills, at formation of business English communicative abilities of students-medics; it has communicative direction and is professionally oriented. The exercises correspond to English language knowledge of the future doctors and are set in sequence of increasing complexity. | en |
dc.description.abstract | Рассмотрены структура и организация обучения англоязычному деловому общению студентовмедиков. Основное внимание уделено построению экспериментальной модели формирования умений англоязычного делового общения у будущих врачей. Предложенная модель направлена на продуктивное овладение лексическими и грамматическими навыками общения, формирование коммуникативных умений англоязычного делового общения студентов-медиков, имеет коммуникативную направленность и профессиональную ориентацию. Установлено, что упражнения соответствуют уровню владения будущими врачами английским языком и располагаются в порядке возрастания сложности заданий. | ru |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | ділове спілкування | uk_UA |
dc.subject | система вправ | uk_UA |
dc.subject | експериментальна модель | uk_UA |
dc.subject | студенти-медики | uk_UA |
dc.subject | business communication | en |
dc.subject | system of exercises | en |
dc.subject | experimental model | en |
dc.subject | medical students | en |
dc.subject | деловое общение | ru |
dc.subject | система упражнений | ru |
dc.subject | экспериментальная модель | ru |
dc.subject | студенты-медики | ru |
dc.title | Структурні елементи формування умінь англомовного ділового спілкування у майбутніх лікарів | uk_UA |
dc.title.alternative | Structural elements of the process of business English skills formation in future doctors | en |
dc.title.alternative | Структурные элементы формирования умений англоязычного делового общения у будущих врачей | ru |
dc.type | Article | en |