dc.contributor.author |
Русалкіна, Л. Г. |
|
dc.contributor.author |
Rusalkina, L. G. |
|
dc.contributor.author |
Русалкина, Л. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-19T09:58:13Z |
|
dc.date.available |
2018-10-19T09:58:13Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Русалкіна Л. Г. Використання ділових і рольових ігор у процесі навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ / Л. Г. Русалкіна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 26. - С. 119-127. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/3825 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена проблемі застосування ділових і рольових ігор під час навчання студентів-медиків іноземної мови. Було визначено, що завдяки рольовим і діловим іграм студенти обмінюються професійними знаннями, закріплюють уміння усного англомовного спілкування, знаходять оптимальні рішення певних професійних проблем засобами іноземної мови. Ділові та рольові ігри урізноманітнюють процес навчання у немовних вишах. Цей метод виявляє лінгвістичний потенціал студентів, стимулює творчі здібності, розвиває навички ділового спілкування іноземною мовою. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article is devoted to the problem of application of business and role-playing games in the process of teaching medical students a foreign language. It has been defined that due to the usage of role and business games students exchange professional knowledge, consolidate skills of communication in English language and find optimal solutions of proper professional problems by means of a foreign language. A business role-playing game allows diversifying the process of teaching in non-linguistic high schools. This method reveals linguistic potential of students, stimulates creative abilities, develops the skills ofbusiness communication in a foreign language. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статья посвящена проблеме применения деловых и ролевых игр при обучении студентов-медиков иностранного языка. Было определено, что благодаря ролевым и деловым играм студенты обмениваются профессиональными знаниями, закрепляют умение устного англоязычного общения, находят оптимальные решения определенных профессиональных проблем средствами иностранного языка. Деловые и ролевые игры разнообразят процесс обучения в неязыковых вузах. Этот метод выявляет лингвистический потенциал студентов, стимулирует творческие способности, развивает навыки делового общения на иностранном языке. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
ділове спілкування |
uk_UA |
dc.subject |
делові і рольові ігри |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні лікарі |
uk_UA |
dc.subject |
business communication |
uk_UA |
dc.subject |
business role-playing game |
uk_UA |
dc.subject |
future doctors |
uk_UA |
dc.subject |
будущие врачи |
uk_UA |
dc.subject |
деловое общение |
uk_UA |
dc.subject |
деловые и ролевые игры |
uk_UA |
dc.title |
Використання ділових і рольових ігор у процесі навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Application of Business and Role-Playing Games in the Process of Teaching Medical Students a Foreign Language |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Использование деловых и ролевых игр в процессе обучения иностранному языку студентов медицинских ВУЗов |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |