Особливості навчання майбутніх лікарів іноземної мови в немовному вищому навчальному закладі

Show simple item record

dc.contributor.author Русалкіна, Л. Г. uk
dc.contributor.author Rusalkina, L. en
dc.contributor.author Русалкина, Л. Г. ru
dc.date.accessioned 2018-10-18T11:56:58Z
dc.date.available 2018-10-18T11:56:58Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Русалкіна Л. Г. Особливості навчання майбутніх лікарів іноземної мови в немовному вищому навчальному закладі / Л. Г. Русалкіна // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2017. - Вип. 12. - С. 94-97. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/3816
dc.description.abstract У статті проаналізовано основні напрями і проблеми запровадження і використання новітніх технологій у навчанні майбутніх лікарів іноземної мови в українських вищих медичних навчальних закладах. Визначено основні цілі, досягненню яких сприятимуть сучасні методик, проаналізовано сучасний стан і запропоновано заходи для розширення можливостей використання таких методів.Вивчення іноземної мови є необхідним внаслідок розширення міжнародних і ділових зв’язків з європейськими країнами. Незважаючи на існування великої кількості підручників з англійської мови, у тому числі націлених на навчання англомовного ділового спілкування медиків, сучасних технічних засобів та якісно підготовлених викладачів, тільки невелика кількість студентів, що вивчають іноземну (англійську) мову, можуть вільно та граматично правильно спілкуватися цією мовою, уникати комунікативних бар’єрів. Як наслідок цього, важливою є якість навчального матеріалу для майбутніх лікарів, особливо поза мовним оточенням. Тому, метою застосування новітніх технологій у процесі вивчення іноземної мови є створення комфортних умов навчання, в яких усі студенти взаємодіють між собою. У теперішній час у навчанні іноземної мови вже існує велика кількість ефективних друкованих матеріалів – посібників для студентів і викладачів, складених дидактично правильно. Однак, основною проблемою в Україні є те, що наявна доволі мала кількість стандартних комплексних відеоматеріалів з ділової англійської мови, а існуючі матеріали не адаптовані до конкретних фахових умов, до умов навчання студентів-медиків поза мовного середовища. Сьогодні перед методистами стоїть завдання розробки методик, що спираються на мотиваційно-збуджувальний комплекс принципу навчання, а також інтенсифікацію процесу засвоєння іноземної професійно спрямованої мови у студентів медичних ВНЗ за допомогою новітніх технологій у навчанні. uk_UA
dc.description.abstract Изучение иностранного языка является необходимым вследствие расширения международных и деловых связей с европейскими странами. Несмотря на существование большого количества учебников по английскому языку, в том числе нацеленных на обучение англоязычного делового общения медиков, современных технических средств и качественно подготовленных преподавателей, только небольшое количество студентов, изучающих иностранный (английский) язык, могут свободно и грамматически правильно общаться на этом языке , избегать коммуникативных барьеров. Как следствие этого, важным является качество учебного материала для будущих врачей, особенно вне языковой среды. Поэтому целью применения новейших технологий в процессе изучения иностранного языка является создание комфортных условий обучения, в которых все студенты взаимодействуют между собой. В настоящее время в обучении иностранному языку уже существует большое количество эффективных печатных материалов – пособий для студентов и преподавателей, составленных дидактически правильно. Однако, основной проблемой в Украине является то, что имеется достаточно малое количество стандартных комплексных видеоматериалов по деловому английскому языку, а существующие материалы не адаптированы к конкретным профессиональным условиям, к условиям обучения студентов-медиков вне языковой среды. Сегодня перед методистами стоит задача: разработать методику преподавания иностранного профессионально направленного языка, опирающуюся на мотивационно-возбуждающий комплекс принципа обучения, а также интенсификацию процесса усвоения иностранного языка у студентов медицинских вузов с помощью новейших технологий в обучении. ru
dc.description.abstract Learning of a foreign language is necessary due to the expansion of international business relations with European countries. Despite the existence of a large number of books in English, including those aimed at teaching English for business communication of doctors, modern technology and highly trained teachers, only a small number of students studying foreign language (English) are free to communicate in this language grammatically correct and avoid communication barriers. The quality of studied material for future doctors is of great importance, especially outside the language environment. Thus, the aim of the application of new technologies in the process of learning a foreign language is to create a comfortable learning environment in which all students interact with each other. Currently, in foreign language teaching there is a large number of effective printed materials and manuals for students and teachers, compiled didactically correct. However, the main problem in Ukraine is that there is a sufficiently small number of standard integrated video on business English, and existing materials are not adapted to specific professional conditions, to the conditions of medical students out of language environment. Today methodologists are to develop methods based on motivational and stimulating range of learning and intensification of the process of mastering professional foreign language aimed at medical students using the latest technologies in teaching. Successful implementation will contribute to the active and creative role of the teacher while preparing for the lesson using the latest technologies in managing work of medical students and in ensuring their activity during such classes. en
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject майбутні лікарі uk_UA
dc.subject навчання іноземної мови uk_UA
dc.subject сучасні методики uk_UA
dc.subject future physicians en
dc.subject teaching foreign language modern methods en
dc.subject будущие врачи ru
dc.subject обучение иностранному языку ru
dc.subject современные методики ru
dc.title Особливості навчання майбутніх лікарів іноземної мови в немовному вищому навчальному закладі uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of foreign language teaching of future doctors in the nonlinguistic high school en
dc.title.alternative Особенности обучения будущих врачей иностранному языку в неязыковом высшем учебном заведении ru
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account