dc.contributor.author |
Русалкіна, Л. Г. |
uk |
dc.contributor.author |
Rusalkina, L. |
en |
dc.contributor.author |
Русалкина, Л. Г. |
ru |
dc.date.accessioned |
2018-10-18T11:56:58Z |
|
dc.date.available |
2018-10-18T11:56:58Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Русалкіна Л. Г. Особливості навчання майбутніх лікарів іноземної мови в немовному вищому навчальному закладі / Л. Г. Русалкіна // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2017. - Вип. 12. - С. 94-97. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/3816 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано основні напрями і проблеми запровадження і використання новітніх технологій
у навчанні майбутніх лікарів іноземної мови в українських вищих медичних навчальних закладах. Визначено
основні цілі, досягненню яких сприятимуть сучасні методик, проаналізовано сучасний стан і запропоновано
заходи для розширення можливостей використання таких методів.Вивчення іноземної мови є необхідним внаслідок розширення міжнародних і ділових зв’язків з європейськими
країнами. Незважаючи на існування великої кількості підручників з англійської мови, у тому числі
націлених на навчання англомовного ділового спілкування медиків, сучасних технічних засобів та якісно
підготовлених викладачів, тільки невелика кількість студентів, що вивчають іноземну (англійську) мову,
можуть вільно та граматично правильно спілкуватися цією мовою, уникати комунікативних бар’єрів. Як
наслідок цього, важливою є якість навчального матеріалу для майбутніх лікарів, особливо поза мовним
оточенням.
Тому, метою застосування новітніх технологій у процесі вивчення іноземної мови є створення комфортних
умов навчання, в яких усі студенти взаємодіють між собою.
У теперішній час у навчанні іноземної мови вже існує велика кількість ефективних друкованих матеріалів
– посібників для студентів і викладачів, складених дидактично правильно. Однак, основною проблемою
в Україні є те, що наявна доволі мала кількість стандартних комплексних відеоматеріалів з ділової
англійської мови, а існуючі матеріали не адаптовані до конкретних фахових умов, до умов навчання студентів-медиків
поза мовного середовища.
Сьогодні перед методистами стоїть завдання розробки методик, що спираються на мотиваційно-збуджувальний
комплекс принципу навчання, а також інтенсифікацію процесу засвоєння іноземної професійно
спрямованої мови у студентів медичних ВНЗ за допомогою новітніх технологій у навчанні. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Изучение иностранного языка является необходимым вследствие расширения международных и деловых
связей с европейскими странами. Несмотря на существование большого количества учебников по английскому
языку, в том числе нацеленных на обучение англоязычного делового общения медиков, современных
технических средств и качественно подготовленных преподавателей, только небольшое количество студентов,
изучающих иностранный (английский) язык, могут свободно и грамматически правильно общаться на
этом языке , избегать коммуникативных барьеров. Как следствие этого, важным является качество учебного
материала для будущих врачей, особенно вне языковой среды. Поэтому целью применения новейших
технологий в процессе изучения иностранного языка является создание комфортных условий обучения, в
которых все студенты взаимодействуют между собой.
В настоящее время в обучении иностранному языку уже существует большое количество эффективных
печатных материалов – пособий для студентов и преподавателей, составленных дидактически правильно.
Однако, основной проблемой в Украине является то, что имеется достаточно малое количество
стандартных комплексных видеоматериалов по деловому английскому языку, а существующие материалы
не адаптированы к конкретным профессиональным условиям, к условиям обучения студентов-медиков
вне языковой среды.
Сегодня перед методистами стоит задача: разработать методику преподавания иностранного профессионально
направленного языка, опирающуюся на мотивационно-возбуждающий комплекс принципа обучения,
а также интенсификацию процесса усвоения иностранного языка у студентов медицинских вузов с
помощью новейших технологий в обучении. |
ru |
dc.description.abstract |
Learning of a foreign language is necessary due to the expansion of international business relations with
European countries. Despite the existence of a large number of books in English, including those aimed at teaching
English for business communication of doctors, modern technology and highly trained teachers, only a small
number of students studying foreign language (English) are free to communicate in this language grammatically
correct and avoid communication barriers. The quality of studied material for future doctors is of great importance,
especially outside the language environment. Thus, the aim of the application of new technologies in the process of
learning a foreign language is to create a comfortable learning environment in which all students interact with each
other. Currently, in foreign language teaching there is a large number of effective printed materials and manuals
for students and teachers, compiled didactically correct. However, the main problem in Ukraine is that there is a
sufficiently small number of standard integrated video on business English, and existing materials are not adapted
to specific professional conditions, to the conditions of medical students out of language environment.
Today methodologists are to develop methods based on motivational and stimulating range of learning and
intensification of the process of mastering professional foreign language aimed at medical students using the latest
technologies in teaching. Successful implementation will contribute to the active and creative role of the teacher
while preparing for the lesson using the latest technologies in managing work of medical students and in ensuring
their activity during such classes. |
en |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні лікарі |
uk_UA |
dc.subject |
навчання іноземної мови |
uk_UA |
dc.subject |
сучасні методики |
uk_UA |
dc.subject |
future physicians |
en |
dc.subject |
teaching foreign language modern methods |
en |
dc.subject |
будущие врачи |
ru |
dc.subject |
обучение иностранному языку |
ru |
dc.subject |
современные методики |
ru |
dc.title |
Особливості навчання майбутніх лікарів іноземної мови в немовному вищому навчальному закладі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Peculiarities of foreign language teaching of future doctors in the nonlinguistic high school |
en |
dc.title.alternative |
Особенности обучения будущих врачей иностранному языку в неязыковом высшем учебном заведении |
ru |
dc.type |
Article |
en |