У статті розглядається комунікативний аспект діяльнісного підходу до навчання студентів іноземній
мові в медицинських вищих закладах освіти (ВЗО), подаються особливості діяльносної позиції студента-медика
в освітньому процесі, визначено провідні характеристики комунікативно-діяльнісного підходу,
шляхи досягнення необхідних умінь в культуно-мовній діяльності студента.
В статье рассматривается коммуникативный аспект деятельностного подхода к обучению студентов
иностранному языку в медицинских вузах, подаются особенности деятельностной позиции студента-медика
в учебном процессе, определены ведущие характеристики коммуникативно-деятельностного
подхода, пути достижения и развития необходимых умений в культурно-речевой деятельности студента.
The article deals with the communicative aspect of the activity approach to teaching students a foreign language
at medical universities, describes the peculiarities of the active position of a medical student in the educational
process, identifies the leading characteristics of the communicative activity approach, the ways of achieving
and developing the necessary skills in the student's cultural and speech activity.