Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бурячківський, Е. С. | ua |
dc.contributor.author | Литвиненко, М. В. | ua |
dc.contributor.author | Нарбутова, Т. Є. | ua |
dc.date.accessioned | 2018-10-12T07:51:45Z | |
dc.date.available | 2018-10-12T07:51:45Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Бурячківський Е. С. Інтеграція як найважливіший шлях до оптимізації навчально-виховної роботи / Е. С. Бурячківський, М. В. Литвиненко, Т. Є. Нарбутова // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 17-18 трав. 2018 г., Тернопіль : матер. – Тернопіль, 2018. – С. 98. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/3787 | |
dc.description.abstract | Головним напрямком у вдосконаленні вищої освіти сьогодні є розвиток клінічного мислення студента і це завдання не може бути вирішене одним лише нагнітанням знань. Реформа системи вищої освіти активізує дослідження питань, пов'язаних з підвищенням якості освіти, стимулює пошук оптимальних педагогічних технологій, що дозволяють забезпечити їх реалізацію на практиці. У світлі цього на передній план виходить міждисциплінарна інтеграція, що надає викладачам реальну можливість об'єднати цілі, принципи та зміст взаємопов'язаних навчальних дисциплін. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховна робота | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | професійна компетенція | uk_UA |
dc.title | Інтеграція як найважливіший шлях до оптимізації навчально-виховної роботи | uk_UA |
dc.type | Article | en |