dc.contributor.author |
Бурячківський, Е. С. |
ua |
dc.contributor.author |
Литвиненко, М. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Нарбутова, Т. Є. |
ua |
dc.date.accessioned |
2018-10-12T07:51:45Z |
|
dc.date.available |
2018-10-12T07:51:45Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Бурячківський Е. С. Інтеграція як найважливіший шлях до оптимізації навчально-виховної роботи / Е. С. Бурячківський, М. В. Литвиненко, Т. Є. Нарбутова // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 17-18 трав. 2018 г., Тернопіль : матер. – Тернопіль, 2018. – С. 98. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/3787 |
|
dc.description.abstract |
Головним напрямком у вдосконаленні вищої освіти сьогодні є розвиток клінічного мислення студента і це завдання не може бути вирішене одним лише нагнітанням знань. Реформа системи вищої освіти активізує дослідження питань, пов'язаних з підвищенням якості освіти, стимулює пошук оптимальних педагогічних технологій, що дозволяють забезпечити їх реалізацію на практиці. У світлі цього
на передній план виходить міждисциплінарна інтеграція, що надає викладачам реальну можливість об'єднати цілі, принципи та зміст взаємопов'язаних навчальних дисциплін. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-виховна робота |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні технології |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетенція |
uk_UA |
dc.title |
Інтеграція як найважливіший шлях до оптимізації навчально-виховної роботи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |