dc.contributor.author |
Савицький, І. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Руснак, С. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Савицький, В. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Наговіцин, О. П. |
ua |
dc.contributor.author |
М'ястківська, І. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Зонаріс, М. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Savitsky, I. V. |
en |
dc.contributor.author |
Rusnak, S. V. |
en |
dc.contributor.author |
Savitsky, V. I. |
en |
dc.contributor.author |
Nagovitsyn, O. P. |
en |
dc.contributor.author |
M’yastkivska, I. V. |
en |
dc.contributor.author |
Zonaris, M. V. |
en |
dc.contributor.author |
Савицкий, И. В. |
ru |
dc.contributor.author |
Руснак, С. В. |
ru |
dc.contributor.author |
Савицкий, В. И. |
ru |
dc.contributor.author |
Наговицын, А. П. |
ru |
dc.contributor.author |
Мьясткивська, И. В. |
ru |
dc.contributor.author |
Зонарис, М. В. |
ru |
dc.date.accessioned |
2018-10-01T12:18:59Z |
|
dc.date.available |
2018-10-01T12:18:59Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Проблема встановлення розміру крововтрати при дорожньо-транспортному травматизмі / І. В. Савицький, С. В. Руснак, В. І. Савицький та ін. // Актуальні проблеми транспортної медицини. – 2016. – № 4 (46). – С. 76–79. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/3686 |
|
dc.description.abstract |
Дорожньо-транспортний травматизм за даними ВООЗ до 2020 року займе 3 тє місце по причинам смерті населення. Слід зауважити той факт, що вже у вікових групах з 5 до 44 років патологія займає трійку лідерів. Летальність в цілому сягає значень 13 % — 14 %. Кровотеча в свою чергу коливається в межах 65,2 % — 63,9 %, від всього числа загиблих. Всіма спеціалістами звертається увага до того, що ще не розроблені чіткі алгоритми діагностики та лікування таких постраждалих. В тому числі цестосується і розміру крововтрати. Нами запропонований метод діагностики який би вирішував поставлену задачу як на до госпітальному так і госпітальному етапі надання медичної допомоги. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Road traffic injuries according to WHO 2020 takes 3rd place on the cause of death of people. It should be noted the fact that even in the age group of 5 to 44 years pathology occupies the top three. Mortality generally reaches values of 13 % — 14 %. Bleeding in turn soybeans varies between 65.2 % — 63.9 % of the total number of victims. By all experts pay attention to what is not yet developed a clear algorithm for diagnosis and treatment of victims. Including this regard to the size of blood loss. We have proposed a method of diagnosis that would solve our problem both in the hospital and hospital stage of care. |
en |
dc.description.abstract |
Дорожно-транспортный травматизм по данным ВОЗ к 2020 году займет 3-е место по причинам смерти населения. Следует заметить тот факт, что уже в возрастных группах от 5 до 44 лет патология занимает тройку лидеров. Летальность в целом достигает значений 13 % — 14 %. Кровотечение в свою очередь колеблется в пределах 65,2 % — 63,9 %, от всего числа погибших. Всеми специалистами обращается вниманиена то, что ещенеразработаны четкие алгоритмы диагностики и лечения таких пострадавших. В том числе это касается и размера кровопотери. Нами предложен метод диагностики который бы решал поставленную задачу как на догоспитальном так и госпитальном этапеоказания медицинской помощи. |
ru |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
дорожньо-транспортний травматизм |
uk_UA |
dc.subject |
крововтрати |
uk_UA |
dc.subject |
згортаюча система крові |
uk_UA |
dc.subject |
Road traffic injuries |
en |
dc.subject |
blood loss |
en |
dc.subject |
blood coagulation system |
en |
dc.subject |
Дорожно-транспортный травматизм |
ru |
dc.subject |
кровопотеря |
ru |
dc.subject |
свертывающая система крови |
ru |
dc.title |
Проблема встановлення розміру крововтрати при дорожньо-транспортному травматизмі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Problem setting the amount of blood loss during road traffic injuries |
en |
dc.title.alternative |
Проблема установления размера кровопотери при дорожнотранспортном травматизме |
ru |
dc.type |
Article |
en |