У статті представлений аналіз однієї з найважливіших форм спілкування в колективі – наради, яка виходить на перший план в організації роботи по керівництву будь-якого колективу. Наради проводяться не тільки при обговоренні та
вирішенні проблемних питань. Керівник призначає наради при проведенні підсумків на певному етапі роботи колективу
кафедри. Саме тому на нараді керівником ставляться завдання, розглядаються умови їх виконання (хто, що, коли),
складається план роботи колективу на певний період. Нарада на сучасному етапі реформування медицини є важливою
формою спілкування в колективі. Вона буде ефективною, якщо дотримуватися принципів і правил спілкування.
The article presents an analysis of one of the most important forms of communication in the team – a meeting, that comes
to the fore in the work to lead any team. meeting is held not only in the discussion and resolution of issues. Leader appoints
the meeting during the outcomes at a certain stage of the department staff. That is why the meeting leader seeks considered
conditions for their implementation (who, what, when), the plan of the team for a certain period. meeting at the present stage
of reform of medicine is an important form of communication in the team. It will be effective if you follow the principles and
rules of communication.