Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Волянська, А. Г. | ua |
dc.contributor.author | Попова, Л. М. | ua |
dc.contributor.author | Шевченко, О. І. | ua |
dc.date.accessioned | 2025-07-17T08:15:25Z | |
dc.date.available | 2025-07-17T08:15:25Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Волянська А. Г., Попова Л. М., Шевченко О. І. Роль ситуаційних задач у формуванні клінічної компетентності здобувачів вищої медичної освіти // Current state and prospects for the development of science, education and technology: International scientific-practical conference (Tampere, Finland, April 6, 2024). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2024. P. 29–31. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17984 | |
dc.description.abstract | Сучасна ситуація в підготовці спеціалістів у вищих медичних учбових закладах вимагає суттєвих змін стратегії та тактики освітнього процесу, а саме, необхідність впровадження гібридної форми навчання, відповідно до Наказу МОН України від 07.03.2022 р. № 235 “Про деякі питання організації роботи закладів фахової передвищої, вищої освіти на час воєнного стану”. Медична освіта надає перевагу очній формі навчання, тому дистанційний його спосіб на клінічних кафедрах доволі складний як для викладачів, так і здобувачів вищої освіти, незважаючи на широке використання інтерактивних інформаційних технологій. Основна проблема полягає в адаптації дистанційного освітнього процесу майбутніх лікарів та необхідності максимального впровадження практики пацієнт-орієнтованого викладання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | ситуаційні задачі | uk_UA |
dc.subject | клінічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої медичної освіти | uk_UA |
dc.subject | гібридна форма навчання | uk_UA |
dc.title | Роль ситуаційних задач у формуванні клінічної компетентності здобувачів вищої медичної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |