dc.contributor.author |
Мироненко, А. |
ua |
dc.contributor.author |
наук. керівник: Подкупко-Дячкова, Т. Л. |
ua |
dc.date.accessioned |
2025-06-11T09:22:25Z |
|
dc.date.available |
2025-06-11T09:22:25Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Вміння переконувати пацієнта: необхідна компетенція медика / А. Мироненко; науковий керівник: Т. Л. Подкупко-Дячкова // Наукові дослідження та інновації в галузі соціально-гуманітарних наук : I Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 24 листопада 2021 р., м. Мелітополь: збірник матер. Ч. 2. Мелітополь : ТДАТУ, 2021. С. 202–205. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17719 |
|
dc.description.abstract |
Спілкування є тим засобом спостереження і догляду, без якого лікар не зможе застосовувати всі інші. Ваше вміння спілкуватися допомагає іншим людям зрозуміти вас і дає змогу вам зрозуміти їх. Тому для успішної професійної діяльності лікар повинен досягнути вершини майстерності спілкування, зробити його автоматичним, перетворити на внутрішню потребу досконалу техніку
фахового спілкування. Кожна соціальна роль завжди залишає певний особистий простір для її виконавця, що є основою для виникнення міжособистісних (психологічних) стосунків, які складаються на емоційному підґрунті (на підставі певних почуттів, що виникають між людьми). |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
пацієнт |
uk_UA |
dc.subject |
компетенція медика |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
досягнення взаєморозуміння |
uk_UA |
dc.title |
Вміння переконувати пацієнта: необхідна компетенція медика |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |