Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коростильова, Г. | ua |
dc.contributor.author | Юшковська, О. | ua |
dc.contributor.author | Середовська, В. | ua |
dc.date.accessioned | 2025-06-02T11:26:53Z | |
dc.date.available | 2025-06-02T11:26:53Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Коростильова Г. Особливості використання інноваційних комп’ютерних технологій в системі фізичного виховання вищої медичної освіти / Г. Коростильова, О. Юшковська, В. Середовська // Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та суспільно-гуманітарних освітніх компонент у закладах вищої освіти: III Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 20 березня 2025, м. Харків: матер. – Харків: НфаУ, 2025. – С. 51–53. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17654 | |
dc.description.abstract | Проблема викладання дисципліни фізичне виховання у вищому медичному закладі з застосуванням інноваційних комп’ютерних технологій стала актуальною під час важкого періоду КОВІД-19. В умовах пандемії коронавірусу COVID-19 вимушено зріс інтерес до електронного навчання, оскільки заняття у звичній формі на той час стали неможливими. У зв'язку з цим, великої актуальності набули навички, необхідні для організації безперешкодної контактної роботи з використанням дистанційних освітніх технологій та електронного навчання. Його практична реалізація потребує зміни організаційних цілей. У рамках даного дослідження, інформаційною компетентністю виступає готовність і здатність використовувати цифрові ресурси в освітній діяльності, створювати освітній контент для реалізації електронного навчання, налагоджувати спільну роботу та взаємодію з використанням опосередкованих технологій, реалізовувати потенціал цифрового освітнього середовища. Основною метою та завданням дослідження є аналіз проблем дистанційного навчання здобувачів для підвищення та вдосконалення якості освітнього процесу з фізичного виховання в умовах віддаленого доступу до занять, зокрема врахування умов заняття фізкультурою вдома, доступність здобувача до мережі інтернет, гнучкість часу заняття спортом, розгляд і коригування навчальних завдань. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | інноваційні комп’ютерні технології | uk_UA |
dc.subject | система фізичного виховання | uk_UA |
dc.subject | вища медична освіта | uk_UA |
dc.subject | віддалений доступ | uk_UA |
dc.title | Особливості використання інноваційних комп’ютерних технологій в системі фізичного виховання вищої медичної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |