Abstract:
Проблема викладання дисципліни фізичне виховання у вищому медичному закладі з застосуванням інноваційних комп’ютерних технологій стала актуальною під час важкого періоду КОВІД-19. В умовах пандемії коронавірусу COVID-19 вимушено зріс інтерес до електронного навчання, оскільки заняття у звичній формі на той час стали неможливими. У зв'язку з цим, великої актуальності набули навички, необхідні для організації безперешкодної контактної роботи з використанням дистанційних освітніх технологій та
електронного навчання. Його практична реалізація потребує зміни організаційних цілей. У рамках даного дослідження, інформаційною компетентністю виступає готовність і здатність використовувати цифрові ресурси в освітній діяльності, створювати освітній контент для реалізації електронного навчання, налагоджувати спільну роботу та взаємодію з використанням опосередкованих технологій, реалізовувати потенціал цифрового освітнього середовища. Основною метою та завданням дослідження є аналіз проблем дистанційного навчання здобувачів для підвищення та вдосконалення якості освітнього процесу з фізичного виховання в умовах віддаленого доступу до занять, зокрема врахування умов заняття фізкультурою вдома, доступність
здобувача до мережі інтернет, гнучкість часу заняття спортом, розгляд і коригування навчальних завдань.