Особливості просування товарів та послуг за допомогою месенджер-маркетингу

Show simple item record

dc.contributor.author Кордзая, Н. Р. ua
dc.contributor.author Kordzaia, N. en
dc.date.accessioned 2025-05-27T12:34:37Z
dc.date.available 2025-05-27T12:34:37Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кордзая Н. Р. Особливості просування товарів та послуг за допомогою месенджер-маркетингу / Н. Р. Кордзая // Актуальні питання економічних наук. – 2024. – № 6. – С. 1–16. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17610
dc.description.abstract Актуальність дослідження зумовлена тим, що серед сучасних інструментів маркетингу саме месенджери вважаються найбільш ефективними та перспективними. Шаленою популярністю месенджерів можна пояснити зручністю їх використання будь де й будь коли. Сьогодні люди сприймають менеджери як особистий канал спілкування, що надає можливість їх максимально влучного використання саме у маркетингових цілях. Метою дослідження є вивчення особливостей використання месенджерів при просуванні товарів та послуг на ринку. Методи дослідження включають аналіз наукової літератури, узагальнення та систематизацію отриманих даних. У результаті досліджень розкрито актуальність, тенденції та тренди використання месенджерів у просуванні товарів та послуг на сучасному ринку. Крім того, розглянуто основні поняття месенджер-маркетингу, маркетингові завдання, які за його допомогою можна виконати. Охарактеризовано переваги месенджер-маркетингу для бізнесу такі як зручність, популярність, дешевизна, знання мобільного номера клієнта, миттєві push-повідомлення, конфіденційність, різноманітний контент, цілодобова підтримка, простота та для клієнтів – немає необхідності зайвих дій, месенджери доступні на всіх платформах та адаптовані під мобільні пристрої, доступність більш інтерактивного спілкування у вирішенні проблеми. Розглянуто дві великі групи завдань, які можна вирішити за допомогою месенджерів, а саме цілодобова технічна та інформаційна підтримка клієнтів та комунікативні зв’язки всередині компанії. Описано та детально охарактеризовано основні інструменти месенджер-маркетингу такі як автоворонки продажів, чат-боти та розсилки. Висновки дослідження зосереджують увагу на тому, що месенджер-маркетинг є доволі ефективним та перспективним напрямом просування товарі та послуг, маючи велике розмаїття переваг як для бізнесу, так й для потенційних або вже існуючих клієнтів. Але, плануючи використання месенджер-маркетингу, слід слідкувати за системою формування його основних інструментів – розсилки та авторовонки продажів. uk_UA
dc.description.abstract The relevance of the research is determined by the fact that among modern marketing tools, messengers are considered the most effective and promising. The crazy popularity of messengers can be explained by the convenience of their use anytime and anywhere. Today, people perceive messengers as a personal channel of communication, which makes it possible to use them in the most appropriate way for marketing purposes. Research methods include scientific literature analysis, generalization and systematization of the obtained data. As a result of research, the relevance and trends of messengers using in the promotion of goods and services in the modern market have been revealed. In addition, the main concepts of messenger marketing, marketing tasks that can be solved with its help are considered. The advantages of messenger marketing for business are described. Among them are convenience, popularity, cheapness, client's mobile number knowledge, instant push notifications, privacy, a variety of content, round-the-clock support, simplicity. In addition, the advantages of this type of marketing for customers are considered. Among them, the following can be highlighted - there is no need for extra actions, messengers are available on all platforms and adapted for all mobile devices, the availability of interactive communication in solving the problem. Two large groups of tasks that can be solved with the help of messengers are considered, namely around the clock technical and information support for customers and communication links within the company. The main tools of messenger marketing, such as sales funnels, chatbots and newsletters, are described and characterized in detail. The study concluded that it is necessary to focus attention on the fact that messenger marketing is a rather effective and promising way of promoting goods and services, having a wide variety of advantages for both business and potential or existing customers. However, if the business plans to use messenger marketing, then it is necessary to monitor its main tools formation system - mailings and sales autographs. en
dc.language.iso uk en
dc.subject месенджінг uk_UA
dc.subject автоворонка продажів uk_UA
dc.subject чат-бот uk_UA
dc.subject розсилка uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject messaging en
dc.subject sales autographs en
dc.subject chatbot en
dc.subject mailing en
dc.subject strategy en
dc.title Особливості просування товарів та послуг за допомогою месенджер-маркетингу uk_UA
dc.title.alternative Features of promotion of goods and services with the help of messenger marketing en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account