Інноваційні підходи навчання при вивченні дисципліни «Фармацевтична хімія»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ложичевська, Т. В.
dc.date.accessioned 2025-05-26T12:28:40Z
dc.date.available 2025-05-26T12:28:40Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Ложичевська Т. В. Інноваційні підходи навчання при вивченні дисципліни «Фармацевтична хімія» / Т. В. Ложичевська // Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти: зб. матеріалів Міжнар. конф. (м. Харків, 21 берез. 2025 р.) / ред. кол.: В. В. М’ясоєдов, Н. М. Савєльєва, О. В. Кривошапка та ін. Харків: ХНМУ, 2025. – С. 129–131. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17596
dc.description.abstract Однією з головних цілей системи освіти на сучасному етапі розвитку є підготовка спеціалістів фармації, здатних працювати ефективно та продуктивно з врахуванням останніх досягнень науки. Самостійна робота здобувачів є невід’ємною частиною професійного зростання провізора. Завдяки навичкам самостійно здобувати знання майбутні спеціалісти мають бути здатні поглиблювати теоретичну базу, розвивати практичні навички та адаптуватися до постійних змін у галузі фармації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject інноваційні підходи uk_UA
dc.subject фармацевтична хімія uk_UA
dc.subject самостійна робота здобувачів uk_UA
dc.subject фармація uk_UA
dc.title Інноваційні підходи навчання при вивченні дисципліни «Фармацевтична хімія» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу