Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нагачевська, С. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-05-15T12:28:39Z | |
dc.date.available | 2025-05-15T12:28:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Нагачевська С. А. Особливості викладання латини здобувачами медичної освіти, що навчаються англійською мовою. Мова і міжкультурна комунікація: теорія та практика : III Всеукраїнська науково-практична конференція, м. Полтава, 25 травня 2022 р. Полтава, 2022. С. 164–167. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17515 | |
dc.description.abstract | Викладання латинської мови в медичному вузі має на меті прищепити студентам використання медичної термінології не лише у вузі, а й у подальшій професійній діяльності, тобто підготувати термінологічно грамотного лікаря, що успішно опанував лексику анатомії, біології, біохімії, мікробіології, фармакології та клінічних дисциплін. Левова частина роботи – це засвоєння термінів. Багато слів в англійській мові, що позначають терміни, мають греколатинськє походження, тому засвоїти їх не становить особливих труднощів для людини, що добре володіє англійською мовою. Додаткові складнощі виникають у студентів, рідна мова яких суттєво відрізняється лексично і граматично, наприклад, арабська, китайська тощо. Таким студентам доводиться витрачати значно більше часу для запам’ятовування нових слів. Більш напруженою є ситуація зі студентами-іноземцями з недостатньою мовною підготовкою. Відсутність необхідного рівня мовної компетенції ускладнює процес пояснення та вимагає більше часу для пояснення того чи того терміну. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | лексичний мінімум | uk_UA |
dc.subject | терминологія | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.title | Особливості викладання латини здобувачами медичної освіти, що навчаються англійською мовою | uk_UA |
dc.type | Article | en |