Роль зворотного зв’язку у процесі управління організацією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борщ, В. І. ua
dc.contributor.author Вашковська, М. С. ua
dc.date.accessioned 2025-04-24T09:29:33Z
dc.date.available 2025-04-24T09:29:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Борщ В. І., Вашковська М. С. Роль зворотного зв’язку у процесі управління організацією // Scientific collection «Interconf» (Challenges in science of nowadays: proceedings of the 9th International Scientific and Practical Conference, 16–28. 07. 2021. Washington, USA). 2021. № 66. P. 74–77. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17376
dc.description.abstract Організація – це складна структура, що складається із співробітників, які працюють у різних структурних відділах. У кожного з них різні ролі, обов’язки і здатність приймати рішення. Однак всі вони працюють для досягнення загальної мети і завдань, які мають спільну спрямованість. Отже, існує необхідність злагодженої роботи персоналу, яку можна порівняти з єдиним механізмом або організмом. Окрім інших умов, для досягнення такої діяльності є необхідною наявність якісної системи зворотного зв’язку між співробітниками організації, що знаходяться на різних ієрархічних рівнях організаційної структури. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject зворотній зв’язок uk_UA
dc.subject процес управління організацією uk_UA
dc.subject мотивація співробітників uk_UA
dc.subject менеджер uk_UA
dc.title Роль зворотного зв’язку у процесі управління організацією uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу