dc.contributor.author |
Борщ, В. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Вашковська, М. С. |
ua |
dc.date.accessioned |
2025-04-24T09:29:33Z |
|
dc.date.available |
2025-04-24T09:29:33Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Борщ В. І., Вашковська М. С. Роль зворотного зв’язку у процесі управління організацією // Scientific collection «Interconf» (Challenges in science of nowadays: proceedings of the 9th International Scientific and Practical Conference, 16–28. 07. 2021. Washington, USA). 2021. № 66. P. 74–77. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17376 |
|
dc.description.abstract |
Організація – це складна структура, що складається із співробітників, які працюють у різних структурних відділах. У кожного з них різні ролі, обов’язки і здатність приймати рішення. Однак всі вони працюють для досягнення загальної мети і завдань, які мають спільну спрямованість. Отже, існує необхідність злагодженої роботи персоналу, яку можна порівняти з єдиним механізмом або організмом. Окрім інших умов, для досягнення такої діяльності є необхідною наявність якісної системи зворотного зв’язку між співробітниками організації, що знаходяться на різних ієрархічних рівнях організаційної структури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
зворотній зв’язок |
uk_UA |
dc.subject |
процес управління організацією |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація співробітників |
uk_UA |
dc.subject |
менеджер |
uk_UA |
dc.title |
Роль зворотного зв’язку у процесі управління організацією |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |