Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Усенко, Д. В. | ua |
dc.contributor.author | Сеньківська, Л. І. | ua |
dc.contributor.author | Каплiна, Л. Є. | ua |
dc.date.accessioned | 2025-04-16T11:41:28Z | |
dc.date.available | 2025-04-16T11:41:28Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Усенко Д. В., Сеньківська Л. І., Капліна Л. Є. Інтерактивні форми дистанційного навчання іноземних студентів-медиків // Наука, освіта, технології та суспільство: тенденції, виклики, перспективи: міжнар. наук.-практ. конф, 10 червня 2022 р., Полтава: збірник тез доповідей. Полтава: ЦФЕНД, 2022. С. 48–49. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17326 | |
dc.description.abstract | Пандемія COVID-19, яка охопила більшість країн світу вимагає від усіх учасників освітнього процесу модифікацій, постійного самовдосконалення, здатності до інновацій, вибору найбільш оптимальних форм та методів. Дистанційна форма навчання стала невід’ємною та важливою складовою сучасного освітнього процесу для іноземних студентів-медиків. В рамках переходу до дистанційної освіти викладач має змогу широко використовувати інформаційно-комунікативні, інтерактивні технології на підтримку своєї навчальної дисципліни з метою закріплення й поглиблення знань, які були придбані під час лекцій, семінарів, практичних занять. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | Інтерактивні форми дистанційного навчання | uk_UA |
dc.subject | іноземні студенти-медики | uk_UA |
dc.subject | платформа Microsoft Teams | uk_UA |
dc.subject | механізми гейміфікації | uk_UA |
dc.title | Інтерактивні форми дистанційного навчання іноземних студентів-медиків | uk_UA |
dc.type | Article | en |