Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Доннікова, І. | ua |
dc.contributor.author | Кривцова, Н. | ua |
dc.contributor.author | Donnikova, І. | en |
dc.contributor.author | Kryvtsova, N. | en |
dc.date.accessioned | 2025-04-16T06:05:41Z | |
dc.date.available | 2025-04-16T06:05:41Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Доннікова І. Освіченість освітян або хто і як має навчати мислити / І. Доннікова, Н. Кривцова // Створювальне знання: освіта для майбутнього: матеріали 6-го круглого столу в рамках науково-освітнього міжнародного проєкту «створювальне знання: науково-освітні практики 3.0» (9 червня 2023 р.) / під ред. Доннікової І. А. – Одеса: НУ ОМА, 2023. – С. 9–12. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17317 | |
dc.description.abstract | Глобальна освітня стратегія, що зумовлена впровадженням ШІ, змінює зміст освіти і освіченості. Формується трисуб’єктна модель освіти, в якій поряд з вчителем і учнем діє «нелюдський суб’єкт». Зростання ролі «суб’єкта 3.0» вимагає пошуку нових освітніх технологій, спрямованих на розвиток освіченої людини, яка здатна демонструвати комплексність і людяність (моральність) мислення та спроможна до конкуренції/співпраці із ШІ. | uk_UA |
dc.description.abstract | The Global Education Strategy, driven by the implementation of AI, is transforming the content of education and literacy. It establishes a three-subject model of education in which, alongside the teacher and student, an “non-human subject” operates. The increasing role of the "subject 3.0" necessitates the search for new educational technologies aimed at developing an enlightened individual capable of demonstrating the complexity and humanity (morality) of thinking and capable of competing/collaborating with AI. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | освічена людина | uk_UA |
dc.subject | «суб’єкт 3.0» | uk_UA |
dc.subject | людиностворюючі освітні технології | uk_UA |
dc.subject | людяність мислення | uk_UA |
dc.subject | конкуренція/співпраця | uk_UA |
dc.subject | enlightened person | en |
dc.subject | "subject 3.0" | en |
dc.subject | human-creating educational technologies | en |
dc.subject | humanity of thinking | en |
dc.subject | competition/cooperation | en |
dc.title | Освіченість освітян або хто і як має навчати мислити | uk_UA |
dc.title.alternative | Education of the educators or who and how should be teached to think | en |
dc.type | Article | en |