Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Доннікова, І. | ua |
dc.contributor.author | Кривцова, Н. | ua |
dc.date.accessioned | 2025-04-15T05:39:19Z | |
dc.date.available | 2025-04-15T05:39:19Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Доннікова І., Кривцова Н. Особистісні смисли освіти: філософсько-психологічний аспект // Сучасна психологія: проблеми та перспективи. Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасна психологія: проблеми і перспективи» (8 грудня 2022 р.). Ізмаїл: РВВ ІДГУ. 2022. С. 29–36. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17306 | |
dc.description.abstract | Як один з стратегічних напрямків розвитку суспільства, освіта завжди реагує накардинальні зміни в соціальній динаміці. Сучасна освіта відповідає складному, непередбачуваному, кризовому світу процесами антропологізації, що передбачають вирішення комплексу проблем формування особистісно орієнтованої освіти. В зв’язку з цим зростає значущість міждисциплінарних досліджень, зокрема, актуалізується наукова комунікація філософії і психології. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | особистісні смисли освіти | uk_UA |
dc.subject | філософсько-психологічний аспект | uk_UA |
dc.subject | процеси антропологізації | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарні дослідження | uk_UA |
dc.title | Особистісні смисли освіти: філософсько-психологічний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | en |