Особистісні смисли освіти: філософсько-психологічний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Доннікова, І. ua
dc.contributor.author Кривцова, Н. ua
dc.date.accessioned 2025-04-15T05:39:19Z
dc.date.available 2025-04-15T05:39:19Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Доннікова І., Кривцова Н. Особистісні смисли освіти: філософсько-психологічний аспект // Сучасна психологія: проблеми та перспективи. Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасна психологія: проблеми і перспективи» (8 грудня 2022 р.). Ізмаїл: РВВ ІДГУ. 2022. С. 29–36. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17306
dc.description.abstract Як один з стратегічних напрямків розвитку суспільства, освіта завжди реагує накардинальні зміни в соціальній динаміці. Сучасна освіта відповідає складному, непередбачуваному, кризовому світу процесами антропологізації, що передбачають вирішення комплексу проблем формування особистісно орієнтованої освіти. В зв’язку з цим зростає значущість міждисциплінарних досліджень, зокрема, актуалізується наукова комунікація філософії і психології. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject особистісні смисли освіти uk_UA
dc.subject філософсько-психологічний аспект uk_UA
dc.subject процеси антропологізації uk_UA
dc.subject міждисциплінарні дослідження uk_UA
dc.title Особистісні смисли освіти: філософсько-психологічний аспект uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу