dc.contributor.author |
Доннікова, І. |
ua |
dc.contributor.author |
Кривцова, Н. |
ua |
dc.date.accessioned |
2025-04-15T05:39:19Z |
|
dc.date.available |
2025-04-15T05:39:19Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Доннікова І., Кривцова Н. Особистісні смисли освіти: філософсько-психологічний аспект // Сучасна психологія: проблеми та перспективи. Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасна психологія: проблеми і перспективи» (8 грудня 2022 р.). Ізмаїл: РВВ ІДГУ. 2022. С. 29–36. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17306 |
|
dc.description.abstract |
Як один з стратегічних напрямків розвитку суспільства, освіта завжди реагує накардинальні зміни в соціальній динаміці. Сучасна освіта відповідає складному, непередбачуваному, кризовому світу процесами антропологізації, що передбачають вирішення комплексу проблем формування особистісно орієнтованої освіти. В зв’язку з цим зростає значущість міждисциплінарних досліджень, зокрема, актуалізується наукова комунікація філософії і психології. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
особистісні смисли освіти |
uk_UA |
dc.subject |
філософсько-психологічний аспект |
uk_UA |
dc.subject |
процеси антропологізації |
uk_UA |
dc.subject |
міждисциплінарні дослідження |
uk_UA |
dc.title |
Особистісні смисли освіти: філософсько-психологічний аспект |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |