На підставі проведеного управлінського аналізу розроблено комплексну систему тайм-менеджменту в організаційно-психологічних аспектах та систему мотивації. Також було запропоновано створити колективний договір для співробітників медичного центру KIND, в якому буде чітко викладено та зафіксовано всі запропоновані заходи мотивації. Основні напрями роботи включають оптимізацію трудових ресурсів, раціональний розподіл працівників з різних посад і підвищення навантаження кожного працівника.
В результаті проведеного аналізу, вивчення інформації та опитування працівників Центру сімейної підтримки KIND сформульовано список завдань для покращення його функціонування. Усі функціональні завдання, згідно з бізнес-логікою класифіковані та вирішені на три типи: задачі стратегічного розвитку, задачі організаційного розвитку та задачі оптимізації процесів. Розроблено структуру мотиваційних заходів для співробітників, систему додаткових стимулів та трирівневу систему постійного професійного зростання.
Стратегія розвитку сімейного центру KIND на 2024–2025 роки і в довгостроковому періоді включає оновлення веб-сайту, реорганізацію з оптимізацією кадрової структури та організаційного пристрою, реконструкцію цокольного поверху та вхідної зони будівлі, встановлення пандусів та міні-ліфта для підтримки людей з обмеженими здібностями , перегляд поточних локальних протоколів з їх приведенням у відповідність до сучасними стандартами, покращення матеріально-технічної бази, розширення асортименту платних послуг та затвердження нових тарифів із значним збільшенням доходів від господарської діяльності.
Based on the conducted management analysis, a comprehensive time management system was developed, focusing on organizational and psychological aspects, along with a motivation system. Additionally, the proposal includes the creation of a collective agreement for the staff of the KIND Medical Center, clearly outlining and formalizing all suggested motivational measures. The main areas of focus involve optimizing human resources, rational distribution of staff across different positions, and increasing individual employee workload.
As a result of the analysis, information review, and staff surveys conducted at the KIND Family Support Center, a list of tasks was formulated to improve its functioning. All functional tasks, in line with business logic, were classified and addressed under three categories: strategic development tasks, organizational development tasks, and process optimization tasks. A structure of motivational measures was developed, including a system of additional incentives and a three-tier system for continuous professional growth.
The development strategy for the KIND Family Center for 2024–2025 and the long-term period includes: website modernization, reorganization with optimization of staffing and organizational structure, reconstruction of the basement and entrance area of the building, installation of ramps and a mini-elevator to support people with disabilities, revision of current local protocols to align them with modern standards, improvement of material and technical resources, expansion of paid service offerings, and approval of new tariffs to significantly increase income from economic activities.