Формування і обґрунтування маркетингової стратегії закладу охорони здоров’я : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр

Show simple item record

dc.contributor.author Сорочан, К. В. ua
dc.contributor.author Sorochan, K. V. en
dc.date.accessioned 2025-04-09T05:39:33Z
dc.date.available 2025-04-09T05:39:33Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сорочан К. В. Формування і обґрунтування маркетингової стратегії закладу охорони здоров’я : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент» / Одеський національний медичний університет. Кафедра менеджменту охорони здоров’я. Науковий керівник: Рудінська О. В., к. екон. н. – Одеса, 2024. – 70 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17263
dc.description.abstract Кваліфікаційну роботу присвячено питанням формування та обґрунтування маркетингової стратегії закладу охорони здоров’я в сучасних умовах трансформації медичної сфери. Досліджено сутність, роль та принципи маркетингу та маркетингових стратегій в закладах охорони здоров’я; вивчено теоретико-методологічні основи побудови маркетингових стратегій в стоматологічних закладах; досліджено сучасні маркетингові стратегії приватних стоматологічних закладів; надано характеристику сучасного стану стоматологічної допомоги в зарубіжних країнах та в Україні; проаналізовано ринок приватних стоматологічних послуг в Одесі за попитом, пропозицією, цільовою аудиторією, тенденціями розвитку; досліджено особливості маркетингових стратегій приватних стоматологічних закладів Одеси; надано рекомендації до формування маркетингової стратегії для приватної стоматологічної клініки «Dental Magic Studio»; надано пропозиції щодо використання принципів відповідального маркетингу для приватної стоматологічної клініки «Dental Magic Studio»; запропоновано шляхи підвищення довіри та репутації приватної стоматологічної клініки «Dental Magic Studio». uk_UA
dc.description.abstract This qualification thesis is dedicated to the development and justification of a marketing strategy for a health care institution in the context of ongoing transformation in the medical field. The research explores the essence, role, and principles of marketing and marketing strategies in health care institutions; examines the theoretical and methodological foundations for building marketing strategies in dental institutions; and investigates current marketing strategies used by private dental clinics. The paper provides an overview of the current state of dental care both in foreign countries and in Ukraine. It analyzes the market for private dental services in Odesa in terms of demand, supply, target audience, and development trends. The specific features of marketing strategies used by private dental institutions in Odesa are studied. Recommendations are provided for developing a marketing strategy for the private dental clinic Dental Magic Studio. Suggestions are also made for applying the principles of responsible marketing at Dental Magic Studio and for enhancing the trust and reputation of the clinic. uk_UA
dc.description.abstract , заклад охорони здоров’я, маркетингова стратегія, приватний стоматологічний заклад, попит, пропозиція, ринок, репутація, цільова аудиторія, «Dental Magic Studio» uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject відповідальний маркетинг uk_UA
dc.subject заклад охорони здоров’я uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject приватний стоматологічний заклад uk_UA
dc.subject попит uk_UA
dc.subject пропозиція uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject репутація uk_UA
dc.subject цільова аудиторія uk_UA
dc.subject «Dental Magic Studio» en
dc.subject responsible marketing en
dc.subject health care institution en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject private dental clinic en
dc.subject demand en
dc.subject supply en
dc.subject market en
dc.subject reputation en
dc.subject target audience en
dc.subject Dental Magic Studio en
dc.title Формування і обґрунтування маркетингової стратегії закладу охорони здоров’я : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр uk_UA
dc.title.alternative Development and Justification of a Marketing Strategy for a Health Care Institution en
dc.type Other en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account