dc.contributor.author |
Бондаренко, К. Г. |
uk |
dc.contributor.author |
Bondarenko, K. H. |
en |
dc.date.accessioned |
2025-04-08T10:38:07Z |
|
dc.date.available |
2025-04-08T10:38:07Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Бондаренко К. Г. Маркетингові підходи до організації фармацевтичного бізнесу : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент» / Одеський національний медичний університет. Кафедра менеджменту охорони здоров’я. Науковий керівник: Рудінська О. В., к. екон. н. – Одеса, 2024. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17253 |
|
dc.description.abstract |
В кваліфікаційній роботі досліджено основні складові фармацевтичного бізнесу в контексті охорони здоров'я; вивчено специфічні характеристики фармацевтичного ринку як елементу галузі охорони здоров’я; проаналізовано зарубіжний досвід регулювання фармацевтичного ринку; досліджено особливості функціонування аптечних мереж як частини фармацевтичного ринку; визначено специфічні маркетингові підходи та інструменти у фармацевтичному та аптечному бізнесі; надано загальну характеристику всеукраїнської мережі аптек компанії «Подорожник»; проаналізовано конкурентне середовище всеукраїнської мережі аптек компанії «Подорожник»; надано пропозиції щодо оптимізації аналізу конкурентів для розробки маркетингової стратегії всеукраїнської мережі аптек «Подорожник»; надано пропозиції щодо визначення перспективних напрямків маркетингової стратегії розвитку всеукраїнської мережі аптек «Подорожник». |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This qualification thesis explores the key components of the pharmaceutical business in the context of health care; examines the specific characteristics of the pharmaceutical market as an element of the health care sector; analyzes international experience in pharmaceutical market regulation; investigates the operational features of pharmacy chains as part of the pharmaceutical market; identifies specific marketing approaches and tools used in the pharmaceutical and pharmacy business; provides an overview of the national pharmacy chain “Podorozhnyk”; analyzes the competitive environment of the national pharmacy chain “Podorozhnyk”; offers proposals for optimizing competitor analysis to develop a marketing strategy for the national pharmacy chain “Podorozhnyk”; and suggests potential directions for the development of the marketing strategy of the “Podorozhnyk” pharmacy chain. |
en |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
аптечна мережа |
uk_UA |
dc.subject |
аналіз конкурентів |
uk_UA |
dc.subject |
аптечний бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові підходи |
uk_UA |
dc.subject |
мережа аптек «Подорожник» |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
фармацевтичний бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
фармацевтичний ринок |
uk_UA |
dc.subject |
pharmacy chain |
en |
dc.subject |
competitor analysis |
en |
dc.subject |
pharmacy business |
en |
dc.subject |
competitive environment |
en |
dc.subject |
marketing approaches |
en |
dc.subject |
“Podorozhnyk” pharmacy chain |
en |
dc.subject |
marketing strategy |
en |
dc.subject |
pharmaceutical business |
en |
dc.subject |
pharmaceutical market |
en |
dc.title |
Маркетингові підходи до організації фармацевтичного бізнесу: магістрерська робота на здобуття освітнього ступеня магістр |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing Approaches to the Organization of the Pharmaceutical Business |
en |
dc.type |
Other |
en |