Маркетингові підходи до організації фармацевтичного бізнесу: магістрерська робота на здобуття освітнього ступеня магістр

Show simple item record

dc.contributor.author Бондаренко, К. Г. uk
dc.contributor.author Bondarenko, K. H. en
dc.date.accessioned 2025-04-08T10:38:07Z
dc.date.available 2025-04-08T10:38:07Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бондаренко К. Г. Маркетингові підходи до організації фармацевтичного бізнесу : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент» / Одеський національний медичний університет. Кафедра менеджменту охорони здоров’я. Науковий керівник: Рудінська О. В., к. екон. н. – Одеса, 2024. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17253
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі досліджено основні складові фармацевтичного бізнесу в контексті охорони здоров'я; вивчено специфічні характеристики фармацевтичного ринку як елементу галузі охорони здоров’я; проаналізовано зарубіжний досвід регулювання фармацевтичного ринку; досліджено особливості функціонування аптечних мереж як частини фармацевтичного ринку; визначено специфічні маркетингові підходи та інструменти у фармацевтичному та аптечному бізнесі; надано загальну характеристику всеукраїнської мережі аптек компанії «Подорожник»; проаналізовано конкурентне середовище всеукраїнської мережі аптек компанії «Подорожник»; надано пропозиції щодо оптимізації аналізу конкурентів для розробки маркетингової стратегії всеукраїнської мережі аптек «Подорожник»; надано пропозиції щодо визначення перспективних напрямків маркетингової стратегії розвитку всеукраїнської мережі аптек «Подорожник». uk_UA
dc.description.abstract This qualification thesis explores the key components of the pharmaceutical business in the context of health care; examines the specific characteristics of the pharmaceutical market as an element of the health care sector; analyzes international experience in pharmaceutical market regulation; investigates the operational features of pharmacy chains as part of the pharmaceutical market; identifies specific marketing approaches and tools used in the pharmaceutical and pharmacy business; provides an overview of the national pharmacy chain “Podorozhnyk”; analyzes the competitive environment of the national pharmacy chain “Podorozhnyk”; offers proposals for optimizing competitor analysis to develop a marketing strategy for the national pharmacy chain “Podorozhnyk”; and suggests potential directions for the development of the marketing strategy of the “Podorozhnyk” pharmacy chain. en
dc.language.iso uk en
dc.subject аптечна мережа uk_UA
dc.subject аналіз конкурентів uk_UA
dc.subject аптечний бізнес uk_UA
dc.subject конкурентне середовище uk_UA
dc.subject маркетингові підходи uk_UA
dc.subject мережа аптек «Подорожник» uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject фармацевтичний бізнес uk_UA
dc.subject фармацевтичний ринок uk_UA
dc.subject pharmacy chain en
dc.subject competitor analysis en
dc.subject pharmacy business en
dc.subject competitive environment en
dc.subject marketing approaches en
dc.subject “Podorozhnyk” pharmacy chain en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject pharmaceutical business en
dc.subject pharmaceutical market en
dc.title Маркетингові підходи до організації фармацевтичного бізнесу: магістрерська робота на здобуття освітнього ступеня магістр uk_UA
dc.title.alternative Marketing Approaches to the Organization of the Pharmaceutical Business en
dc.type Other en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account