dc.contributor.author |
Дружкова, І. С. |
ua |
dc.date.accessioned |
2025-04-06T08:19:35Z |
|
dc.date.available |
2025-04-06T08:19:35Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Дружкова І. С. Гейміфікація та інтерактивні підходи у викладанні HR-менеджменту для медичних фахівців // Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та суспільно-гуманітарних освітніх компонент у закладах вищої освіти: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (20 березня 2025 р., м. Харків). Харків: НФаУ, 2025. 126 С.31–34. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17243 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано вплив гейміфікації та інтерактивних методів на підготовку HR-менеджерів для медичної сфери. Розглянуто переваги симуляцій, рольових ігор, VR-технологій та сценарного навчання, що підвищують мотивацію та практичні навички студентів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article analyzes the impact of gamification and interactive methods on training HR managers in healthcare. It examines the benefits of simulations, role-playing, VR technologies, and scenario-based learning, which enhance student motivation and develop practical skills. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;001(062.552) |
|
dc.subject |
гейміфікація |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
hr-менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
vr-технології |
uk_UA |
dc.subject |
симуляції |
uk_UA |
dc.subject |
gamification |
en |
dc.subject |
interactive learning |
en |
dc.subject |
hr management |
en |
dc.subject |
medical education |
en |
dc.subject |
vr technologies |
en |
dc.subject |
simulations |
en |
dc.title |
Гейміфікація та інтерактивні підходи у викладанні HR-менеджменту для медичних фахівців |
uk_UA |
dc.type |
Other |
en |