Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дружкова, І. С. | ua |
dc.date.accessioned | 2025-04-06T08:19:35Z | |
dc.date.available | 2025-04-06T08:19:35Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Дружкова І. С. Гейміфікація та інтерактивні підходи у викладанні HR-менеджменту для медичних фахівців // Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та суспільно-гуманітарних освітніх компонент у закладах вищої освіти: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (20 березня 2025 р., м. Харків). Харків: НФаУ, 2025. 126 С.31–34. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17243 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано вплив гейміфікації та інтерактивних методів на підготовку HR-менеджерів для медичної сфери. Розглянуто переваги симуляцій, рольових ігор, VR-технологій та сценарного навчання, що підвищують мотивацію та практичні навички студентів. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article analyzes the impact of gamification and interactive methods on training HR managers in healthcare. It examines the benefits of simulations, role-playing, VR technologies, and scenario-based learning, which enhance student motivation and develop practical skills. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.relation.ispartofseries | УДК;001(062.552) | |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
dc.subject | hr-менеджмент | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | vr-технології | uk_UA |
dc.subject | симуляції | uk_UA |
dc.subject | gamification | en |
dc.subject | interactive learning | en |
dc.subject | hr management | en |
dc.subject | medical education | en |
dc.subject | vr technologies | en |
dc.subject | simulations | en |
dc.title | Гейміфікація та інтерактивні підходи у викладанні HR-менеджменту для медичних фахівців | uk_UA |
dc.type | Other | en |