dc.identifier.citation |
Абрамович В. Є. Методологічні та методичні аспекти навчання у вищій медичній освіті Франції. Людина як цілісність: філософський, мовознавчий та педагогічний дискурси [Електронне видання] : збірник матеріалів VІI Міжнародної наукової конференції (31 жовтня 2024 р., м. Одеса) / Одес. нац. мед. ун-т, каф. філософії, біоетики та іноземних мов, Міжнар. академія психосінергетики та альфології та ін. ; відпов. ред. В. Б. Ханжи. – Одеса : ОНМедУ, 2025. С. 34–39. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Головною метою роботи викладачів вищої медичної освіти є, без сумніву,
підготовка компетентних, висококваліфікованих лікарів, тому вони повинні
чітко розуміти, що компетенція – це сукупність декларативних і процесуальних
знань необхідних для виконання практичних завдань, яка закладає основу у
розробці навчальної методики та критеріїв оцінювання навчальної діяльності
майбутніх лікарів.
Методологія навчання та оцінювання в професійній підготовці майбутніх
лікарів Франції базується на сучасних психолого-педагогічних течіях
(біхевіоризм, конструктивізм, «навчання через відкриття», «спрямованість
освіти на досягнення результатів» та ін.), які є основами контекстуалізованого,
компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходів і передбачають
активізацію навчальної діяльності студентів, їх мотивацію до самонавчання та
розвитку цілісної особистості. Зважаючи на специфічність клінічного
мислення, більшість методів повинно сприяти формуванню і розвитку цієї
здібності, враховуючи її науково-обґрунтовані психологічні особливості та
етапи здійснення. |
uk_UA |