dc.contributor.author |
Онищенко, В. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Єгоренко, О. С. |
ua |
dc.contributor.author |
Мийня, М. М. |
ua |
dc.date.accessioned |
2025-03-12T07:04:11Z |
|
dc.date.available |
2025-03-12T07:04:11Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Онищенко В. І. Ефективність імплементації тьюторства у навчальний процес / В. І. Онищенко, О. С. Єгоренко, М. М. Мийня // Симуляційне навчання в додипломній і післядипломній під-готовці медичних працівників «SimCon-2024» : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 05–06 груд. 2024 р.). – Тернопіль : ТНМУ, 2024. – С. 34–35. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17096 |
|
dc.description.abstract |
Виклики, які постали перед вищою медичною освітою в останні роки (локдаун, неспровокована військова агресія рф) призвели до зменшення можливостей здобувачів опанувати практичні навички (перебування в укриттях під час повітряної тривоги та ін.). Такі обмеження вимагають пошуку додаткових методів засвоєння здобувачами практичних навичок. Багатьма дослідниками
визначена висока ефективність методики навчання «рівний-рівному», яка може бути застосована в таких випадках. Тому в 2022 році на кафедрі симуляційних медичних технологій ОНМедУ була створена школа тьюторів. За класичним визначенням, тьютор (англ. Tutor – спостерігач, опікун) – це неформальний куратор здобувача вищої освіти, метою діяльності якого є консультування та
допомога здобувачу вищої освіти в опануванні практичних навичок. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
імплементація тьюторства |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний процес |
uk_UA |
dc.subject |
практичні навички |
uk_UA |
dc.subject |
методика навчання «рівний-рівному» |
uk_UA |
dc.title |
Ефективність імплементації тьюторства у навчальний процес |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |