Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Марічереда, В. Г. | uk |
dc.contributor.author | Рогачевський, О. П. | uk |
dc.contributor.author | Петровський, Ю. Ю. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-03-07T10:34:34Z | |
dc.date.available | 2025-03-07T10:34:34Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Марічереда В. Г., Рогачевський О. П., Петровський Ю. Ю. Бачення та досвід Одеського національного медичного університету із впровадження симуляційних технологій навчання в освітній процес. Симуляційне навчання в додипломній і післядипломній під-готовці медичних працівників «SimCon-2024» : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 05-06 груд. 2024 р.). – Тернопіль : ТНМУ, 2024. – С. 27–29. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17077 | |
dc.description.abstract | Сучасна медицина висуває високі вимоги до якості підготовки майбутніх лікарів. В умовах постійного розвитку медичних знань і технологій освітній процес має бути інноваційним, адаптивним і максимально практичним. Одним із ключових інструментів у досягненні цього завдання є впровадження симуляційних медичних технологій. Симуляційне навчання дозволяє здобувачам набувати практичних навичок у безпечному середовищі, зменшуючи ризик помилок у реальній клінічній практиці. Воно сприяє моделюванню реальних клінічних ситуацій, що забезпечує розвиток критичного мислення, комунікаційних навичок і командної роботи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | ОНМедУ | uk_UA |
dc.subject | симуляційне навчання | uk_UA |
dc.subject | розвиток критичного мислення | uk_UA |
dc.subject | розвиток комунікаційних навичок | uk_UA |
dc.subject | розвиток командної роботи | uk_UA |
dc.title | Бачення та досвід Одеського національного медичного університету із впровадження симуляційних технологій навчання в освітній процес | uk_UA |
dc.type | Article | en |