dc.contributor.author |
Марічереда, В. Г. |
uk |
dc.contributor.author |
Рогачевський, О. П. |
uk |
dc.contributor.author |
Петровський, Ю. Ю. |
uk |
dc.date.accessioned |
2025-03-07T10:34:34Z |
|
dc.date.available |
2025-03-07T10:34:34Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Марічереда В. Г., Рогачевський О. П., Петровський Ю. Ю. Бачення та досвід Одеського національного медичного університету із впровадження симуляційних технологій навчання в освітній процес. Симуляційне навчання в додипломній і післядипломній під-готовці медичних працівників «SimCon-2024» : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 05-06 груд. 2024 р.). – Тернопіль : ТНМУ, 2024. – С. 27–29. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17077 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна медицина висуває високі вимоги до якості підготовки майбутніх
лікарів. В умовах постійного розвитку медичних знань і технологій освітній
процес має бути інноваційним, адаптивним і максимально практичним. Одним із
ключових інструментів у досягненні цього завдання є впровадження
симуляційних медичних технологій. Симуляційне навчання дозволяє здобувачам
набувати практичних навичок у безпечному середовищі, зменшуючи ризик
помилок у реальній клінічній практиці. Воно сприяє моделюванню реальних
клінічних ситуацій, що забезпечує розвиток критичного мислення,
комунікаційних навичок і командної роботи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
ОНМедУ |
uk_UA |
dc.subject |
симуляційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток критичного мислення |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток комунікаційних навичок |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток командної роботи |
uk_UA |
dc.title |
Бачення та досвід Одеського національного медичного університету із впровадження симуляційних технологій навчання в освітній процес |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |